محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


اینکه در حین بازی Minecraft چه ماجراجویی هایی برنامه نویسی کودکان را پشت سر می گذارید کاملاً به شما بستگی دارد. در همان ابتدای بازی، باید در درجه اول بر زنده ماندن تمرکز کنید. برای این کار به یک منبع غذا و سرپناهی نیاز دارید که از شما در برابر غارتگران محافظت کندو هیولاها در شب نکات و استراتژی های محبوب برای مبتدیان را بررسی کنید که مطمئناً در ابتدای ماجراجویی شما با بازی مفید خواهند بود.

مواد خام

در شروع بازی، سعی کنید با ضربه زدن به تنه هر درخت نزدیک، چوب جمع آوری کنید. می توانید از این منبع کلنگ درست کنید - برای استخراج سنگ به آن نیاز خواهید داشت. با کمک سنگ و سپس آهن و الماس، می توانید ابزار جدیدی بسازید که دوام بیشتری دارند و مواد مورد نظر را سریعتر استخراج کنید.

غذا

می توانید با استفاده از نوار گرسنگی وضعیت غذا خوردن شخصیت ما را کنترل کنید. فعالیت هایی که در دنیای بازی انجام می شود گرسنگی را افزایش می دهد، بنابراین باید با خوردن انواع مختلف غذا مانند سبزیجات، نان، گوشت یا ماهی، مرتباً سطح اشباع خود را تجدید کنید. در صورت امکان، غذاها باید با کمک اجاق گاز یا آتش به صورت حرارتی پردازش شوند. با رعایت این توصیه می توانید ارزش غذایی این محصولات را به میزان قابل توجهی غنی کنید. در ابتدای بازی، غذا را عمدتاً با کشتن حیوانات، جمع آوری توت های وحشی یا ... دزدی از صندوقچه ها در روستاهایی که با آن مواجه برنامه نویسی کودکان می شوید، به دست خواهید آورد. یک شخصیت گرسنه یک شخصیت کند و آسیب پذیرتر است - بنابراین ارزش آن را دارد که اطمینان حاصل کنید که سطح اشباع شما به طور خطرناکی به صفر نزدیک نمی شود.

پردازنده هایی که می توانند Minecraft و موارد دیگر را مدیریت کنند. پیشنهاد امروز را بررسی کنید!

مبارزه کردن

اگر در سطح دشواری غیر از صلح آمیز (حالت بدون حریف) بازی کنید، اغلب با نیاز به مبارزه روبرو خواهید شد. هیولاهایی که در شب پرسه می زنند خطرناک هستند و اغلب برای زنده ماندن فقط اجتناب از آنها کافی نیست - برخی از آنها درست بالای سر ما پرواز می کنند. برخی از اوباش نیز ارزش شکار برای اقلام با ارزش را دارند. در Minecraft، می‌توانید خود را به انواع ابزارهای جنگی در دسترس مجهز کنید: شمشیر، کمان، کمان ضربدری یا بعداً در بازی، معجون‌ها.

هر راهنما به شما می گوید که برنامه نویسی کودکان در Minecraft به یک پناهگاه بسیار نیاز است - در این بازی می توان انتظار حمله هیولاها از هر طرف را داشت. پایگاه شخصی شما مکانی است که می توانید در آن استراحت کنید و مواد خام خود را ذخیره کنید. مطمئن شوید که یک تخت در آنجا وجود دارد - به لطف آن می توانید در طول شب بخوابید و یک نقطه بازپروری تنظیم کنید. همچنین داشتن پنجره هایی مشرف به چهار جهت جهان ایده خوبی خواهد بود. پیروی از این توصیه به شما امکان می دهد به موقع متوجه وجود خزنده یا اسکلت در نزدیکی پناهگاه امن خود شوید.

جامعه چگونه بر توسعه Minecraft تأثیر می گذارد؟

Minecraft از نظر بسیاری یک بازی با یکی از فعال ترین و متعهدترین انجمن های بازی برنامه نویسی کودکان در جهان است. از زمان انتشار اولین نسخه های این محصول، آنها در طول سال ها هر روز در حال ایجاد صفحات و راهنماهای بازی، ساختن و توسعه دنیای خود هستند. این عنوان همچنین دارای یک صحنه مودینگ غنی است - بازیکنان تغییراتی ایجاد می کنند که بلوک های اضافی را به بازی معرفی می کند و به آیتم ها، دشمنان و بافت های جدید دسترسی می دهد.

راهنمای Minecraft - چگونه بازی را شروع کنیم؟

برای غنی سازی دنیای موجود در بازی، ارزش آن را دارد که به تغییرات آن علاقه مند شوید. مهم: مطمئن شوید که دیسک فضای کافی دارد و سخت‌افزار قادر به مدیریت مد است - جدیدترین و سخت‌ترین برنامه‌ها معمولاً روی رایانه برنامه نویسی کودکان قدیمی کار نمی‌کنند. اگر نویسنده راهنمای نصب مود Minecraft را ارائه کرده است، نکات موجود در آنجا را بررسی کنید. برای نصب مودها به Minecraft Launcher، Minecraft: Java Edition و نسخه طراحی شده برای مدیریت مودهای Minecraft Forge نیاز دارد. شما به راحتی می توانید کتابچه راهنمای هر برنامه را در اینترنت پیدا کنید.

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما