محل لوگو

کلاس های تابستانی


Redstone یک منطقه پیچیده از Minecraft است که کلاس های تابستانی در آن باید در مورد استخراج، ذوب، استفاده از تکرارکننده‌ها، اجزای مدار و طراحی مدار بدانید. نکاتی از سازنده بازی Notch را بخوانید و برای خلاقیت های شگفت انگیز Redstone ایده بگیرید.

مبارزه با Minecraft.Minecraft Combat توسط Scholastic

کتابچه راهنمای رسمی مبارزه با Minecraft به شما نشان می دهد که چگونه از خود در برابر هیولاها و سایر بازیکنان دفاع کنید و همچنین تله های اوباش را تنظیم کنید، نبرد در خارج از Nether و The End و ساخت سلاح ها.

ماجراهای Minecraft. Minecraft Adventures: Herobrine Rises  کلاس های تابستانی توسط S.D. استوارت و استیو دی وینتر (داستانی)

دوقلوها جاش و آندره بازی Minecraft را در آزمایشگاه واقعیت مجازی پدرشان بازی می کنند. آنها سرور محافظت شده با رمز عبور ایجاد شده توسط Notch را هک می کنند و نمی توانند چیزی را که پیدا می کنند باور کنند. اولین بار در سری. دومی: پورتال. دارای امتیاز خوب و عالی برای خوانندگان بی میل که عاشق Minecraft هستند!

داستان شگفت انگیز استیو.داستان شگفت انگیز استیو نوشته Minecraft رمان (داستانی)

در این کتاب، یک مرد جوان، کم تجربه و احمق به نام استیو، عامل تعیین کننده در یک جنگ تمام عیار ماین کرافت می شود.در حالی که احتمالاً می دانید که Minecraft یک بازی ویدیویی Sandbox است، آیا می دانستید که کلاس های تابستانی برخی از مدارس از Minecraft به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده می کنند؟

و اینکه Minecraft در ابتدا "Cave Game" نام داشت؟ تقریباً یک دهه پس از انتشار آن (در سال 2011) بازی همچنان قوی است. در واقع، تعداد بازیکنان Minecraft به 480 میلیون رسیده است! اما فقط Minecraft را بازی نکنید، رمان‌های ماجراجویی بسیار خوبی برای Minecraft وجود دارد که می‌توانید آنها را بخوانید.

و همچنین بسیاری از راهنماهای بقا. چرا یکی از کتاب ها یا کتاب های الکترونیکی زیر را امتحان نمی کنید؟ یا می توانید با دستور العمل ها یا صنایع دستی Minecraftخلاق شوید. یا حتی می توانید عشق خود به Minecraftرا با ایرانیان سایبرسرگرمی های لگو ترکیب کنید. در زیر چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

تصویر Minecraft: pixabayکتاب هاتصویر جلد برای REPLACE_WITH_TITLE_OF_ITEM دفتر خاطرات یک زامبی ماینکرافتتوسط زک زامبی (شخصیت ساختگی)

آیا تا به حال فکر کرده اید که زندگی برای یک زامبی Minecraft چگونه است؟ این سری از کتاب های محبوب با ترس از جرات (کتاب 1 در مجموعه) شروع شد و در حال حاضر تا کتاب 25، ماموریت ممکن است. این کتاب‌ها که برای کودکان 7 ساله توصیه می‌شود، بینشی از زندگی یک زامبی 12 ساله Minecraft ارائه می‌کند. زاک زامبی باید با مسائلی که با زامبی دو نفره بودن به مدرسه کلاس های تابستانی راهنمایی Minecraft می‌آید کنار بیاید.

زک با کمک دوست انسانی خود استیو، درس های زندگی ارزشمندی را می آموزد که به او کمک می کند تا با چالش های زندگی زامبی ها کنار بیاید. همچنین می‌توانید با دوستان زامبی، کریپی، اسکلی و اسلایمی و همچنین برادر کوچک مزاحم او، وسلی، آشنا شوید. طرفداران Minecraft، حتی آنهایی که از خوانندگان بی میل هستند، عاشق این کتاب ها هستند!

ماینکرافت: جزیره.توسط مکس بروکس

این اولین رمان رسمی Minecraft است. در حال حاضر شش کتاب در این مجموعه رسمی وجود دارد، و چهار کتاب اول همگی به عنوان کتاب الکترونیکی موجود هستند که می‌توانید از خانه قرض بگیرید. هر کتاب به تنهایی و توسط نویسنده متفاوتی نوشته شده است. در جزیره، یک قهرمان بی نام زمانی که خود را در داخل بازی ویدیویی Minecraft می بیند، وحشت زده می شود.

برای زنده ماندن او باید یاد بگیرد که این دنیای عجیب و غریب پیکسلی کلاس های تابستانی چگونه کار می کند و بنابراین ماجراجویی زندگی خود را آغاز می کند! او باید با موجودات عجیب Creeper، عنکبوت های غول پیکر، اسکلت های مسلح، گدازه های داغ و زامبی ها مقابله کند. و بهترین دوست او گاوی به نام مو است! آیا او می تواند از تمام خطرات این جزیره بلوک ها و مکعب ها جان سالم به در ببرد؟

راهنمای MINECRAFT برای بقا

  انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما