محل لوگو

آموزش برنامه نویسی برای کودکان


Kodable اصول علوم کامپیوتر را از طریق درس های خودگردان آموزش برنامه نویسی برای کودکان و دوستانه برای بچه ها آموزش می دهد. دانش‌آموزان در کنار شخصیت‌های جذاب و بامزه خلق می‌کنند و بازی می‌کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه درسی کلاس درس سازماندهی شده است و هر بخش شامل یادداشت معلم، یک فعالیت بدون پلاگ و نوعی ارزیابی یا آزمون در پایان است. بچه‌ها می‌توانند برنامه‌نویسی بازی‌ها را در سطح مهدکودک شروع کنند و به آرامی تا خواندن و نوشتن جاوا اسکریپت پیشرفت کنند. این یک راه عالی برای حرکت از برنامه نویسی بلوکی و انتقال به کد واقعی است.

اسکراچ جونیور

این یک برنامه کدگذاری بلوک رایگان برای کودکان است که توسط MIT توسعه یافته است. انجمن بزرگ آنلاین آن به کودکان کمک می کند برنامه نویسی را یاد بگیرند و حتی رسانه های تعاملی مانند داستان ها، بازی ها و انیمیشن ها را با دیگران از سراسر جهان به اشتراک بگذارند. این بهترین راه برای بچه های کوچکتر است تا مهارت های حل مسئله، ارتباط و استدلال خود را توسعه دهند. این مبتنی بر بلوک است که به این معنی است که استفاده از آن آسان است. کودکان در اینجا دستورات از پیش نوشته شده را برای ایجاد کنش ترتیب می دهند. این یک پلت فرم عالی برای همه مبتدیان است.

بررسی کنید: راهنمای کاملی در مورد کدگذاری آموزش برنامه نویسی برای کودکان اسکرچ و بلوکپلتفرم های دیگر برای یادگیری کدنویسی - کانال های YouTube

YouTube با بسیاری از منابع مستقل و رایگان خود بهترین راه برای یادگیری کدنویسی است که می تواند به شما در شروع کار کمک کند. کانال های برنامه نویسی و برنامه نویسی YouTube دارای رتبه برتر در زیر هستند.

قطار کدگذاری

این کانال یوتیوب توسط دانیل شیفمن اداره می شود و این کانال عمدتاً بر روی فیلم های آموزشی در مورد پردازش برنامه و p5 متمرکز است. معمولاً زبان برنامه نویسی آموزش داده شده در ویدیوهای او حول محور جاوا اسکریپت می چرخد. ویدیوهای ایرانیان سایبر او برای مبتدیان مناسب است و شامل آموزش ها و چالش های کدنویسی خلاقانه است.

ادورکا

این یک پلت فرم آموزش الکترونیکی تحت رهبری مربی است. آنها یک آموزش برنامه نویسی برای کودکان لیست پخش جداگانه در کانال خود دارند به نام "دوره های رایگان Edureka + فیلم های محبوب" که دارای دوره های کامل رایگان و ویدیوهای فناوری پرطرفدار در AWS، DevOps، Python، یادگیری ماشین، علم داده، هوش مصنوعی، هک اخلاقی، SQL، Javascript، اندروید، بیگ دیتا و بسیاری موارد دیگر.

این یک کانال غیرانتفاعی است که کدنویسی و یادگیری فناوری را به بینندگان خود ارائه می دهد. این فیلم ها، مقالات، کدنویسی سوالات مصاحبه و درس های یادگیری تعاملی را رایگان ارائه می دهد. پس از اتمام چالش های کدنویسی، گواهینامه نیز به شما اعطا خواهد شد. محبوب ترین دوره ها عبارتند از - دوره پایتون برای مبتدیان، آموزش SQL و جاوا اسکریپت.

رسانه تراورس

این کانال همه چیزهایی است که برای برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی برای کودکان نیاز دارید. این برنامه آموزشی بسیار متنوعی در مورد موضوعاتی مانند Python، Angular و React دارد. این کانال الهام بخش بسیاری از یوتیوب‌برهای جدید است تا کانال‌های خود را نیز راه‌اندازی کنند. محتوای با کیفیت در اینجا بدون شک به شما کمک می کند تا دانش برنامه نویسی خود را گسترش دهید و مهارت های برنامه نویسی رایانه خود را افزایش دهید.

این کانال شامل دوره های رایگان داده های بزرگ، علم داده و هوش مصنوعی است. در برخی از ویدیوهای خود، آنها همچنین در مورد چگونگی کمک به مشتریان شرکتی در ارتقاء مهارت نیروی کار خود صحبت می کنند.

اگر فرزندان شما از سنین کودکی به کامپیوتر با بازی‌های ویدیویی، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر وسایل الکترونیکی آشنا بوده‌اند و علاقه خود را به یادگیری نحوه کدنویسی و برنامه‌نویسی بازی‌های خود ابراز کرده‌اند، می‌تواند ایده خوبی باشد که آن‌ها را تشویق کنید که وارد این کار شوند. کد نویسی

دلایل مختلفی برای مهم بودن کدنویسی وجود دارد. چه فقط برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان سرگرمی باشد و چه برای کار حرفه ای، مطمئنا لذت بخش است. این به طور مثبت بر تمام زمینه های زندگی شما تأثیر می گذارد و فقط به مهارت های فنی محدود نمی شود.برنامه نویسی به یکی

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 56

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما