محل لوگو

کلاس های تابستانی


این پرفروش نسخه اصلاح شده و به روز کلاس های تابستانی شده راهنمای کاوش است. هر آنچه که برای زنده ماندن در جهان فراگرد نیاز دارید را می توانید در این راهنمای رسمی Minecraft پیدا کنید. با خطری که در هر گوشه ای در کمین است، این راهنما به شما کمک می کند تا زنده بمانید.

بیاموزید که چگونه منابع را پیدا کنید، تجهیزات صنایع دستی بسازید و از خود در برابر اوباش متخاصم محافظت کنید. با اطلاعات داخلی و نکات کارشناسان Mojang، این راهنمای قطعی و کاملاً مصور برای بقا و شکوفا شدن ماجراجویان جدید و شجاع است.

این راهنما برای Minecrafters جدید توصیه می شود.من تعجب می کنم که چند نفر از شما مانند من آخر هفته گذشته را صرف مذاکره با فرزندان خود در مورد اینکه چقدر زمان صرف انجام کارهایی می کنند که می خواهند انجام دهند (بازی Minecraft) آیاتی که دوست دارید آنها انجام دهند (خواندن، بازی کردن) هستند.

با همه آن اسباب بازی های دست نخورده در کمد، انجام خود به خود یک آزمایش علمی بدون هیچ کمکی از بزرگسالان، پختن غذا، ساختن یک موشک در اندازه واقعی از وسایل دور ریخته شده خانگی...)، خوب، با کی شوخی کلاس های تابستانی می کنم، خوشحال می شوم. تقریباً هر چیزی که شامل زمان صفحه نمایش نباشد.

بنابراین می‌توانم بفهمم که چرا توصیه کتاب‌های کودکان در مورد Minecraft ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد. مطمئناً این آنها را تشویق می کند تا بیشتر Minecraft بازی کنند، درست است؟ خوب، جای تعجب دارد، نه. نه مگر اینکه بتوانید به طور ناگهانی ساعات بیشتری در روز به دست آورید (در این صورت من کجا ثبت نام کنم؟!) سپس متوجه شده ام که به دور از افزایش زمان صرف شده در Minecraft، به نظر می رسد

که طرفدار Minecraft شما، کتابی در مورد Minecraft، در واقع دریافت کند. هیچ اثر دیگری جز افزایش زمان صرف خواندن ندارند. با اشتیاق. همانطور که در، من حتی مجبور نیستم آنها را برای خواندن نق بزنم. به نظر می رسد که آنها در واقع می خواهند بخوانند. چه کسی می دانست؟

شرم آور است، این نصیحتی است که من اغلب به والدین خوانندگان ایرانیان سایبربی میل می کنم. چیزی را پیدا کنید که آنها به آن علاقه دارند (در مورد من بیشتر فوتبال و تک شاخ) و با کودک مذکور کتابها را مرور کنید (در یک کتابفروشی یا در کتابخانه) تا زمانی که چیزی توجه آنها را جلب کند.

پس بیایید همه ما برای لحظه ای حرمت کتاب خود را کنار کلاس های تابستانی بگذاریم و برندی را بپذیریم که درک می کند الف) راهی بهتر از کتاب برای یادگیری یک موضوع برای کودک وجود ندارد و ب) بازی ها و کتاب ها می توانند با خوشحالی در کنار هم زندگی کنند. پدر و مادر شاد و فرزند شاد. پیروزی. پیروزی.

اگر می‌خواهید این کار را امتحان کنید، موارد مورد علاقه ما در زیر آمده است که هدایای عالی کریسمس را می‌سازد...فقط گفتن...

صفحات کتاب Placeholder Book.1. MINECRAFT برای مبتدیان

آیا تازه وارد Minecraft هستید؟ این کتاب همان چیزی است که برای شروع سفر خود در نسخه Minecraft Bedrock به آن نیاز دارید. راهنماهای آسان برای دنبال کردن به شما کمک می کنند تا در دنیای پر خطر زنده بمانید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مواد استخراج کنید، تجهیزات بسازید، پناهگاه بسازید و زره بسازید.

اطلاعات و نکات همه آنچه را که باید در مورد حیوانات، هیولاها و مکان‌هایی که با آن‌ها روبرو می‌شوید بدانید، از گاوها و خزنده گرفته تا دهکده‌ها و مین‌های زیرزمینی به شما می‌گویند. بنابراین برای شروع ماجراهای Minecraft خود آماده شوید!

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 2. کلاس های تابستانی کتاب برچسب ماجراجویی MINECRAFT AQUATIC

با این کتاب برچسب رسمی در اقیانوس های مرموز Minecraft شیرجه بزنید.

با تکمیل فعالیت‌های استیکر، نحوه نفس کشیدن در زیر آب، کجا به دنبال دلفین‌ها و لاک‌پشت‌ها، نحوه برخورد با اوباش غرق‌شده و کجا برای شکار گنج مدفون را کشف کنید.

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 3. کتاب کلاس های تابستانی جوک MINECRAFT آیا در مورد جشن تولد خزنده شنیده اید؟ این واقعا با یک انفجار رفت!

  انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 33

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما