محل لوگو

زبان های برنامه نویسی کودکان و نوجوانان


دنیای برنامه نویسی محیط توسعه و تغییر سریع است زبان برنامه نویسی کودکان و دانش به اندازه آسمان پرستاره بی حد و مرز است. روش برنامه نویسی امروز کاملاً متفاوت از 5 سال پیش است. هر روز زبان برنامه نویسی کودکان ، هر زبان برنامه نویسی و چارچوب TA در حال تکرار ارتقا هستند.ما نمی توانیم همه زبان های برنامه نویسی یا پشته های فناوری را یاد بگیریم ،معایب برنامه نویسی اما می توانیم در برخی زمینه های برنامه نویسی بدرخشیم. تا زمانی که استقامت ، تخصص در تحقیق و یادگیری عمیق داشته باشیم ، قطعاً در این زمینه متخصص خواهیم شد.

در دنیای برنامه نویسی ، فضای زیادی برای یادگیری و رشد پیدا خواهیم کرد. معایب برنامه نویسی اقیانوس بی حد و حصر دانش ، حتی اگر در اوج TA یک زبان را یاد بگیریم ، زبان برنامه نویسی کودکان باز هم می توانیم TA را بشکنیم ، یا برای بهبود توانایی های تحقیق و توسعه خود ، زبان دیگری را یاد بگیریم. بنابراین ، در مزایا برنامه نویسی این زمینه تکنیکی سریع ، مغز ما با دانش فن آوری های مختلف گسترش می یابد.

وقتی وارد کار برنامه نویسی شدم ، هیچ جدایی بین قسمتهای جلو و عقب وجود نداشت. قسمت پشتی باید با قسمت جلویی مخلوط شود. در ابتدا ، بخش کامل محصولات ، بخش طراحی و بخش تحقیق و توسعه در کوچک و کوچک وجود نداشت. زبان برنامه نویسی کودکان شرکت های متوسط. بنابراین معایب برنامه نویسی شما هنوز هم باید دانش front-end را درک کنید. اولین شرکتی که من وارد آن شدم هیچ مدیر محصول ، نه طراح UI ، نه مهندس جلویی داشت و تنها من در بخش تحقیق و توسعه بودم. زبان برنامه نویسی کودکان به محض ورود به رئیس پروژه شرکت ، مزایا برنامه نویسی او به من گفت که می خواهد من یک ماهانه یک سیستم مدیریت لجستیک (ERP) بسازم و به این هدف دست پیدا کنم: مدیریت کالا ، مدیریت سفارش و خرید ، فروش و مدیریت موجودی. سپس ، محصولات و سفارشات باید با Taobao ، Tmall و Jingdong متصل شوند ، که می توانند زبان برنامه نویسی کودکان در زمان واقعی همگام شوند. از مرتب سازی نیازهای محصول ، ارتباطات تا طراحی و تحقیق و توسعه ، من این کار را به تنهایی انجام می دهم.

به هر حال من یک جوان و غیرتمند هستم ، بالاخره این شغلی است که توضیح دادم ، یعنی "انجام" در یک کلمه! از دانستن اینکه ERP چیست ، تا درک مدیریت محصول ، SKU با چند مشخصات ، جریان وضعیت سفارش ، سفارش های ورودی و خروجی ، تا یادگیری بارگیری سفارشات در مزایا برنامه نویسی سیستم عامل های شخص ثالث. شب های بی خوابی بی شماری در این راه وجود داشته است ، تجربه های بی شماری معایب برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر از خواب رفتن برای چند دقیقه هنگام نوشتن کد. نه تنها باید در مورد تجارت بیاموزید ، بلکه باید خودتان تایپ کنید و توسط خودتان قابلیت مزایا برنامه نویسی های جلویی خود زبان برنامه نویسی کودکان را بهبود ببخشید. این فرآیند نه طولانی است و نه کوتاه. من سیستم کالا ، سیستم سفارش و سیستم خرید و فروش-ذخیره سازی را به طور مستقل در یک ماه تکمیل کردم. حدود 80٪ سفارشات به طور همزمان انجام شد. (بعداً شرکت توسعه دهندگان بیشتری را به خدمت گرفت و سرانجام سیستم را با 4 توسعه دهنده تکمیل کرد. بعداً ، سیستم مدیریت مشتری نیز ایجاد کرد --- CRM)

صادقانه بگویم ، من در این فرآیند بارها به فکر تسلیم و استعفا بوده ام ، اما چه کاری می توانم انجام دهم که به یک شرکت بهتر بروم؟ توانایی فنی من مزایا برنامه نویسی در آن زمان بی زبان برنامه نویسی کودکان فایده بود و رفتن به یک شرکت خوب صرفاً یک توهم بود. دندانهایش را جمع می کرد و مقاومت می کرد.

اغراق نیست اگر بگویم که در آن زمان ، من اساساً روزانه 18-20 ساعت کار می کردم و حدود 2-4 ساعت چشمی می کشیدم. اما بعد از آن ، متوجه شدم که معایب برنامه نویسی توانایی یادگیری ، سازگاری و مقاومت در برابر فشار روانی من بسیار بهبود یافته است. من در کار فنی آینده خود کمک زیادی کرده ام. زبان برنامه نویسی کودکان البته من توصیه نمی کنم که همه برای یادگیری و رشد سریع وارد این نوع شرکت ناامید شوند. بالاخره در آن زمان مجبور شدم درمانده شوم.

بعد از این تجربه من ، احساس کردم کاملاً دوباره متولد شده ام و عشقم به تکنولوژی کم نشده است ، برعکس ، من دریافتم که یادگیری و رشد مداوم بسیار مهم است. بعد از گذشت زبان برنامه نویسی کودکان این همه سال ، هنوز در راه یادگیری و رشد است.

ناخودآگاه در زمینه برنامه نویسی خواهیم فهمید که توانایی یادگیری ما به طورمعایب برنامه نویسی بچه ها مداوم بهبود می یابد ، زیرا ما هر روز یاد می گیریم و رشد می کنیم. و یک اقیانوس مزایا برنامه نویسی بی پایان از دانش در آینده در انتظار ما است.

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما