محل لوگو

زبان برنامه نویسی برای کودکان


ما باید به روشنی درک کنیم که برنامه نویسی چیست و توسعه دهندگان زبان برنامه نویسی برای کودکان چه کاری انجام می دهند. برنامه نویسان صنعتگرانی هستند که با استفاده از برنامه نویسی برای ایجاد محصولات نرم افزاری ، ابزارها و سیستم عامل های راحت تری را به بشر می آورند. اجازه دهید برای تکمیل خودکار ، سیستماتیک معایب برنامه نویسی و هوشمندانه کار یا ارتباطات خود از تلفن های همراه ، رایانه و اینترنت استفاده کنیم. معایب برنامه نویسی حتی می تواند کارایی کار زبان برنامه نویسی برای کودکان در بسیاری از صنایع را بهبود بخشد و بسیاری از عملیات و وظایف پیچیده را حل کند. همچنین می تواند نقش انتشار و نمایش سریع اطلاعات را برای ما به همراه داشته باشد. هر برنامه ریز رویایی دارد: زبان برنامه نویسی برای کودکان "برای تغییر زندگی از مزایا برنامه نویسی کد استفاده کنید ، برای تغییر جهان از کد استفاده کنید!"

rnrn

مزایای یادگیری برنامه نویسی

rnrn

یادگیری برنامه نویسی آنقدر که فکر می کنید دشوار نیست ، اما راه آسانی نیست. دشوارترین قسمت در روند یادگیری برنامه نویسی انگیزه و پایداری است. ما در زبان برنامه نویسی برای کودکان آغاز علاقه زیادی به یادگیری خواهیم داشت و بعد از هر عملکرد کوچک بسیار احساس رضایت می کنیم. معایب برنامه نویسی اما وقتی بیشتر و مزایا برنامه نویسی بیشتر یاد بگیریم ، احساس کسل کننده خواهیم کرد. حل یک مشکل یا یک مشکل دشوار ممکن است چندین ساعت یا حتی یک یا دو روز طول بکشد. بنابراین ، چه قبل از تحصیل ، چه در حین کار ، باید عشق و انگیزه قلبی داشته باشیم.

rnrn

 

rnrn

بنابراین ما باید مزایای یادگیری برنامه نویسی ، آنچه را که می توانیم بدست آوریم و آنچه را که می توان تغییر داد ، پیدا کنیم. فقط از این طریق می توان پشتکار و انگیزه ما را مزایا برنامه نویسی حفظ کرد. زبان برنامه نویسی برای کودکان امیدوارم با تجزیه و تحلیل زیر بتوانم به کودکانی که علاقه مند هستند اما انگیزه زیادی برای شروع یادگیری برنامه نویسی ندارند ، بدهم. کودکانی که در یادگیری برنامه نویسی کمی گیج هستند قادر به استقامت و عشق ورزیدن به این مسیر هستند!

rnrn

جادو کنید که ایده ها را به برنامه های کاربردی تبدیل کنید

rnrn

به عنوان یک برنامه نویس ، یکی از جالبترین موارد این است که بتوانید برخی ایده ها و ایده های جالب را از طریق برنامه نویسی به برنامه تبدیل کنید. برنامه ای که می تواند مورد زبان برنامه نویسی برای کودکان استفاده قرار گیرد ، باتجربه باشد و به بسیاری از افراد کمک کند. اما اگر ما برنامه نویسی را معایب برنامه نویسی درک نکنیم ، فقط می توانیم فناوری را پیدا کنیم که به شما در دستیابی به آن کمک کند. اما هزینه توسعه بیش از حد گران است ، و سرانجام تصمیم بگیرید که منصرف شوید.

rnrn

تخمین زده می شود که در این عصر اینترنت ، هر روز در زندگی ، یک لحظه احساس می شود که "با چنین برنامه ای ، سپس یک سیستم عامل ، انجام کار خاصی برای ما بسیار راحت تر و ساده تر خواهد بود." اما ما برنامه نویسی نمی دانیم ، فن آوری را نمی دانیم ، نمی توانیم آن را درک کنیم ، بنابراین در مزایا برنامه نویسی پایان این ایده بسیار زبان برنامه نویسی برای کودکان خوب را پشت سر خواهیم گذاشت. شاید بعد از چند ماه ، متوجه شوید که شخصی چنین برنامه ای درست همان چیزی را که در آن زمان فکر می کردید ساخته است و شما احساس می کنید ، "هی ، اگر خودم بتوانم این کار را انجام دهم ، من این را می بینم برنامه با امضای من نوشته شده است ، و کسی که زندگی و زندگی همه را تغییر می دهد من هستم. "

rnrn

در واقع ، اجرای ایده در برنامه هرگز آسان نیست. ایده هایی که افراد در مغز تصور می کنند باید برای مدیر محصول بیان شود تا منطق آنها مرتب شود و آنها را به نمونه های اولیه تبدیل کند. برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر سپس از طریق نمونه اولیه ، طراح UI باید به یک پیش نویس طراحی تبدیل شود و در نهایت قبل از زبان برنامه نویسی برای کودکان اینکه واقعاً تحقیق و توسعه را شروع کند مزایا برنامه نویسی ، توسط توسعه دهنده قابل درک است. اما چند ایده از جزییات از دست رفته در این روند ، انتقال ، انتقال و درک شده است؟ بنابراین محصول نهایی اغلب دقیقاً همان چیزی نیست که در ابتدا تصور شده است.

rnrn

 

rnrn

در حقیقت ، بسیاری از توسعه دهندگان بخشی از این خط لوله تحقیق و توسعه هستند. بدون محصولی در بخش تحقیق و توسعه ، بدون طراحی UI ، جلوی آن معایب برنامه نویسی نمی تواند انواع باشد و قسمت پشتی را نمی توان توسعه داد. نمی دانم به تولیدکنندگان بزرگ توجه کرده اید یا توسعه دهندگان خارجی. بسیاری از زبان برنامه نویسی برای کودکان خطوط مقدماتی UI را درک می کنند ، مفاهیم طراحی را می فهمند یا حتی هر دو را مزایا برنامه نویسی درک می کنند. سپس back-end ، front-end را می داند ، حداقل پایه و اساس دانش front-end را دارد. چرا؟ از آنجا که ایده ای از افراد کمتری عبور می کند ، اطلاعات کمتری از دست می رود. محصولاتی که از این طریق تولید می شوند بیشتر مربوط به آنچه در ابتدا تصور می شد هستند. مسلماً اگر افراد در هر بخش مرکز تحقیق و توسعه بسیار عالی باشند ، مطمئناً قادر به تولید محصولات بسیار خوبی خواهند بود. با این وجود ، توانایی های پرسنلی معایب برنامه نویسی شرکت های کوچک و متوسط ​​نابرابر است. ر bossسای شرکت های کوچک و زبان برنامه نویسی برای کودکان متوسط ​​که من قبلاً در آنها کار کرده ام ، محصول ، طراحی و توسعه را دنبال می کنند. من می ترسم محصول نهایی از مد افتاده باشد.

rnrn

به قول معروف: "اگر می خواهید به آنچه می خواهید برسید ، بهترین راه اعتماد به نفس است." به همین دلیل است که من در مسیر توسعه کامل پشته مزایا برنامه نویسی نیز گام برداشته ام. محصول ، طراحی ، جلو ، پشت و کار و نگهداری همه مورد تحقیق قرار گرفته اند.

rnrn

البته به عنوان یک توسعه دهنده که در زمینه فنی تخصص دارد ، می تواند محصول خوبی هم بسازد. به عنوان مثال ، وبلاگ ها ، وب سایت های شخصی ، برنامه های پردازش اکسل ، زبان برنامه نویسی برای کودکان ابزار گرفتن بلیط جشنواره بهار و غیره. بسیاری از این محصولات که کار و زندگی ما را بهبود می بخشند ، ابزارها یا برنامه هایی هستند که خود توسعه دهندگان در زندگی روزمره یا کار خود انجام داده اند و می خواهند از مسائل پیچیده زبان برنامه نویسی برای کودکان جلوگیری کنند.اما اگر برنامه نویسی را درک نکنیم ، فقط می توانیم به دیگران اعتماد کنیم. "از آنجا که ما برنامه نویسی را می فهمیم ، تخیل ما می تواند خلاقیت ما باشد"

rn

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 117

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما