محل لوگو

آموزش برنامه نویسی برای کودکان


یا 150 آموزش برنامه نویسی کودکان دلار غیر مسکونی (فقط در روز) بورسیه های مبتنی بر نیاز موجود است

به ما بپیوندید تا یاد بگیریم با U Next ارتباط برقرار کنیم! دانش آموزان دبیرستانی اهمیت ارتباطات را در زندگی خود می دانند، اما آیا می دانید جهان شما را چگونه می بیند؟ در این اردوی سه روزه، در مورد اصول آموزش برنامه نویسی کودکان اولیه ارتباط، چرایی اهمیت آن و اینکه چگونه می تواند بر شما و آینده شما تأثیر بگذارد صحبت خواهیم کرد. بیاموزید که چگونه بهترین ها را برای دنیا به ارمغان بیاورید. شامل رسانه های اجتماعی، بازی آسانسور، ویدیوهای کوتاه و موارد دیگر است.

موسسه روزنامه نگاری تابستانی

مؤسسه روزنامه‌نگاری تابستانی، اردوی شاخص مدرسه Cronkite، دانش‌آمو آموزش برنامه نویسی کودکان زان دبیرستانی با عملکرد برتر را در تجربیات فشرده و عملی در پخش و روزنامه‌نگاری دیجیتال راهنمایی می‌کند. شرکت کنندگان دو هفته را به طور کامل در گزارش و نوشتن داستان، تولید اخبار و ایجاد محتوای چندرسانه ای صرف خواهند کرد.

نقاشی پرتره - اردوی تابستانی مدرسه هنر

نقاشی پرتره ریش آموزش برنامه نویسی کودکان ه های عمیقی در تاریخ دارد و هنوز هم حضور پررنگی در دنیای هنر امروز دارد. در این اردو، نحوه کار با رنگ روغن، ترکیب رنگ پوست، مقابله با تناسب و ایجاد توهم نور و فرم را خواهید آموخت. علاوه بر این، شما تسلط بر حجم، ساختار و آناتومی سه بعدی را تمرین خواهید کرد - همه به نقاشی از زندگی واقعی منتهی می شود!

الهام بخشیدن

INSPIRE یک برنامه آمادگی دانشگاهی بدون هزینه و یک هفته ای برای دانش آموزان دبیرستان سرخپوستان آمریکایی از ملل قبیله ای در آریزونا است. دانش آموزان در برنامه آموزش برنامه نویسی کودکان نویسی متمرکز بر موفقیت تحصیلی و شخصی از طریق یادگیری مبتنی بر پروژه از نظر فرهنگی مرتبط و در حین ارتباط با دانشجویان، کارکنان و اساتید هندی آمریکایی ASU شرکت خواهند کرد.

کمپ تابستانی SMCC STEAM دانشجویان را با مهندسی از طریق هنر، موسیقی و داستان سرایی آشنا می کند! این تجربه تابستانی توسط مدرسه پلی تکنیک ASU و موسسه داستان سرایی SMCC به جامعه فونیکس جنوبی آورده شده است. توضیحات کمپ: شرکت کنندگان در حین یادگیری مفاهیم پایه علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی (S آموزش برنامه نویسی کودکان TEAM) مانند ماشین های ساده، مدارهای الکتریکی، برنامه نویسی، تفکر محاسبات آموزش برنامه نویسی کودکان ی، موسیقی و داستان نویسی با فرآیند طراحی مهندسی آشنا می شوند. رویکرد مبتنی بر پروژه بر شناسایی مشکل، طوفان فکری، حل مسئله، نمونه سازی سریع، کار گروهی و ارتباطات تاکید می کند. این اردو با طراحی و ساخت یک ماشین واکنش زنجیره ای موضوعی غول پیکر و اجرای یک داستان شفاهی در توصیف ماشین به اوج خود می رسد!

آیا عاشق ورزش و علوم، فناوری، مهندسی و آموزش برنامه نویسی کودکان ریاضیات (STEM) هستید؟ یاد بگیرید که چگونه درصد گل میدان خود را محاسبه کنید، درست مانند بهترین بازیکنان NBA! این اردو شامل فعالیت هایی در رشته های بسکتبال، فوتبال، فوتبال و والیبال است!

شما بررسی صحنه جرم را در تلویزیون دیده اید، اما در دنیای واقعی چگونه است؟ بیایید یک هفته را صرف یادگیری تکنیک های پزشکی قانونی از جمله انگشت نگاری، تجزیه و تحلیل الگوی خون و معاینه دست خط کنید. افراد کمپینگ انواع مختلفی از اطلاعات را که می توانید از شواهد مختلف به جا مانده در صحنه جرم به دست آورید، یاد خواهند گرفت. اگر به علم پزشکی قانونی علاقه دارید، این اردویی است که نمی آموزش برنامه نویسی کودکان خواهید از دست بدهید!

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 243

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما