محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


هدف از اعلان این است که به کامپایلر یا برنامه نویسی کودکان مفسر بگوید که مقداری فضای حافظه را در RAM مشتری کنار بگذارد. با این حال، برخی از زبان ها، مانند PHP، به هیچ عنوان نیازی به اعلان متغیر ندارند. فضای حافظه در لحظه ای که برای اولین بار مقداری را به متغیر اختصاص می دهیم رزرو می شود. علاوه بر این، ما نیازی به نوشتن اعلانات خود در فلوچارت یا شبه کد نداریم.

در مثال جاوا اسکریپت ما، علامت برابر (=) نیز عملگر انتساب زبان است که ما را به فصل بعدی می‌برد...استوارت دریج

مدتی است که بچه‌ها بیشتر به کدنویسی تبدیل شده‌اند. آموزش مهارت های برنامه نویسی به کودکان به عنوان یک راه حل بلند مدت برای "شکاف مهارت" بین تعداد مشاغل فناوری و افراد واجد شرایط برای پر کردن آنها تلقی می شود.

از این ماه، بریتانیا خوکچه هندی برای جاه برنامه نویسی کودکان طلبانه ترین تلاشی است که تاکنون برای برنامه نویسی بچه ها با تغییراتی در برنامه درسی ملی انجام شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات - فناوری اطلاعات و ارتباطات - با یک برنامه درسی جدید «محاسباتی» از جمله دروس کدگذاری برای کودکان پنج ساله جایگزین شده است.

این مدتی است که در راه است: برنامه درسی جدید در سپتامبر 2013 منتشر شد تا در صنعت فناوری سر و صدا کند. اما به نظر می رسد بسیاری از والدین وقتی فرزندانشان از مدرسه به خانه می آیند و در مورد الگوریتم ها، اشکال زدایی و منطق بولی صحبت می کنند شگفت زده خواهند شد.

یک نظرسنجی از 1020 والدین نوجوانان 5 تا 18 ساله در انگلستان که توسط BCS، موسسه Chartered IT انجام شد، نشان داد که 60٪ از تغییرات در برنامه درسی اطلاعی ندارند یا مطمئن نیستند. نظرسنجی های مشابه توسط شرکت ایرانیان سایبرهای فناوری O2 و Ocado Technology نتایج مشابهی به همراه داشت: 64٪ و 65٪ از والدین (به ترتیب) از تغییرات بی اطلاع بودند.

اگر شما یکی از این والدین هستید، در اینجا برنامه نویسی کودکان راهنمایی برای آنچه فرزندان شما تحت برنامه درسی جدید محاسبات مطالعه خواهند کرد، آورده شده است. چرا بیشتر بر مهارت های برنامه نویسی تاکید می شود. چگونه معلمان برای تغییرات آماده شده اند. و چگونه می توانید از فرزندان و مدارس آنها در ماه های آینده حمایت کنید.

چرا این اتفاق می افتد؟

پس از انتقاد وزرا و شرکت های فناوری از برنامه درسی موجود فناوری اطلاعات و ارتباطات، تغییرات مطالعات کامپیوتری در مدارس برای مدتی دنبال شده است. وزیر آموزش و پرورش (در آن زمان)، مایکل گوو، در یک سخنرانی در ژانویه امسال، منطق سیاسی تغییرات را تشریح کرد:

«فناوری اطلاعات و ارتباطات صرفاً بر سواد رایانه تمرکز می‌کرد - بارها و بارها به دانش‌آموزان آموزش می‌داد، چگونه واژه‌پردازی کنند، چگونه صفحه‌گسترده کار کنند، چگونه از برنامه‌هایی که قبلاً منسوخ شده‌اند برنامه نویسی کودکان استفاده کنند. به اندازه آموزش فرستادن تلکس یا سفر با زپلین به کودکان کاربرد دارد.

برنامه درسی جدید ما به کودکان علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سواد دیجیتال می آموزد: به آنها یاد می دهد که چگونه کدنویسی کنند و چگونه برنامه های خود را ایجاد کنند. نه فقط نحوه کار کردن با کامپیوتر، بلکه نحوه کارکرد یک کامپیوتر و نحوه ساخت آن برای شما."

این موضوع مستقیماً به شکایات شرکت‌های فناوری مربوط می‌شود که در بریتانیا فارغ‌التحصیلان کافی واجد شرایط برای پر کردن مشاغل خالی تولید نکرده است. مایکروسافت و گوگل به همراه BCS و گروه کاری Computing at School آن و آکادمی سلطنتی مهندسی همگی در برنامه درسی جدید دخیل بودند.

با این حال، این چیزی بیشتر از شغل وجود دارد. کمپین‌های تبلیغاتی برنامه نویسی کودکان استدلال می‌کنند که یادگیری مهارت‌های برنامه‌نویسی به طرق دیگر به نفع کودکان در هر شغل نهایی آنها خواهد بود - تقریباً مشابه استدلالی که به کودکان فرصت یادگیری یک ساز موسیقی یا زبان خارجی را می‌دهد.

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 124

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما