محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


به همین دلیل است که C++ برای نوجوانانی که به برنامه نویسی کودکان دنبال درک پیچیده ای از اصول برنامه نویسی هستند و برای دانش آموزانی که می خواهند در صنعت بازی برنامه نویسی کنند عالی است. دانستن زبان ++Cمطمئناً رزومه دانش آموز را تقویت می کند. برنامه نویسانی که ++Cمی دانند همیشه تقاضای زیادی دارند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

8. جاوا

با توجه به اینکه حدود 90 درصد از 500 شرکت Fortune از آن استفاده می کنند، جاوا یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد در جهان است. چه SAP باشد، چه مدیریت ترافیک یا حتی یک وسیله روزمره مانند یخچال، به وضوح در میان سیستم هایی که در مدت زمان طولانی ساخته شده اند محبوب است و بنابراین برای مدتی طولانی همچنان مرتبط باقی می ماند. با این حال، محصولات فناوری جدید کمتر از جاوا استفاده می کنند،

به همین دلیل است که بسیاری از زبان های برنامه نویسی جدیدتر امروزه تقاضای بیشتری دارند. به عنوان مثال، جاوا برای ساخت برنامه های موبایل اندروید، محیط های باطن بزرگ و موتورهای بازی استفاده می شود، اما امروزه بسیاری از برنامه های اندروید با استفاده از زبان برنامه نویسی Kotlinو نه فقط با استفاده از جاوا ساخته می شوند. این به این دلیل است که Kotlinبرای تعامل برنامه نویسی کودکان کامل با جاوا طراحی شده است.

همچنین، برای کسانی که قبلا هرگز زبان برنامه نویسی شی گرا را یاد نگرفته اند یا با آن کار نکرده اند، جاوا می تواند بسیار مشکل باشد. این به این دلیل است که برخلاف بسیاری از زبان های برنامه نویسی، یادگیری کدنویسی در جاوا به درک قبلی از مفاهیمی مانند اشیا، کلاس ها، وراثت، رابط ها و بسته ها نیاز دارد. بنابراین در حالی که پیشرفت در پایتون بسیار ساده‌تر است و نیازی به درک مفاهیم ذکر شده در بالا ندارد، کار بر روی پروژه‌هایی که با استفاده از جاوا انجام می‌شود نیاز به تسلط خوبی بر آنها دارد. این بدان معناست که مطالعه و کار با جاوا نسبت به سایر ایرانیان سایبرزبان‌ها بیشتر طول می‌کشد. برای اطلاعات بیشتر به.مراجعه کنید.

9. برو

Go که با نام Golang نیز شناخته می شود، یک برنامه نویسی کودکان زبان برنامه نویسی است که توسط مهندسان گوگل، Robert Griesemer، Rob Pike و Ken Thompson طراحی شده است. این توسط شرکت های پیشرو مانند گوگل، یوتیوب، اپل دراپ باکس، بی بی سی، آی بی ام و توییتر در میان بسیاری دیگر استفاده شده است.

از نظر نحوی شبیه به زبان برنامه نویسی C، Goساختار و نحو ساده ای دارد و فاقد کلاس ها و وراثت نوع است. از آنجایی که بر اساس توابع است، یادگیری آن ساده و آسان است. این یک زبان کامپایل‌شده است، بنابراین توسعه‌دهندگان باید دقیق‌تر و حواس‌تر باشند و کد حاصل معمولاً دقیق‌تر و امن‌تر است. به دلیل ساده بودن، به راحتی قابل نگهداری است و توسعه آن سریعتر و ارزان تر است و به آن اجازه می دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد.

Go علاوه بر این، ایمنی حافظه، جمع‌آوری زباله، تایپ ساختاری، و همزمانی به سبک CSP را ارائه می‌دهد (به چندین فرآیند اجازه می‌دهد به طور موثر همزمان اجرا شوند). کامپایلر، ابزارها و کد منبع همگی رایگان و متن برنامه نویسی کودکان باز هستند. علاوه بر این، به صورت همزمان طراحی شده است و از این رو، می تواند برای سیستم عامل های مختلف، اعم از دستگاه های ویندوز، لینوکس یا یونیکس استفاده شود. همه اینها دلایلی هستند که چرا یادگیری Go یک ایده هیجان انگیز است. برای اطلاعات بیشتر به https://golang.org/ مراجعه کنید.

10. زنگ زدگی

Rust که توسط Graydon Hoare در تحقیقات موزیلا با مشارکت دیگران برنامه نویسی کودکان ایجاد شد، به دلیل ارائه عملکرد و ایمنی بالا - به ویژه همزمانی ایمن - مشهور است. این زبان برنامه نویسی چند پارادایم از نظر نحوی شبیه به C++ است. تفاوت در اینجا این است که Rust ایمنی حافظه را تضمین می کند. این کار را بدون جمع آوری زباله انجام می دهد و شمارش مرجع اجباری نیست. محبوبیت فزاینده ای در صنعت به دست آورده است و مایکروسافت در حال آزمایش این زبان برای قطعات نرم افزاری ایمن و حیاتی است.

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما