محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


با HTML/CSS، یادگیری ایجاد برچسب برای برنامه نویسی کودکان چیزهای مختلف در یک صفحه وب و یادگیری نحوه انجام وظایفی مانند رنگارنگ کردن یک سند Wordبیشتر است. در واقع، HTMLمی‌تواند از طیف وسیعی از رنگ‌ها، اشیاء و طرح‌بندی‌ها استفاده کند. یکی از بزرگترین مزایای یادگیری HTMLاین است که می تواند برنامه های نوشته شده با جاوا اسکریپت را جاسازی کند که بر رفتار و محتوای صفحات وب تأثیر می گذارد. دانستن CSSمفید است زیرا به تعریف ظاهر و چیدمان محتوا در این صفحات کمک می کند.

4. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت فقط زبان برنامه نویسی برای بچه هایی است که به توسعه و طراحی وب علاقه مند هستند و می خواهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی شی گرا و رویه ای (به این معنی است که اقدامات آن بر روی رایانه کاربر انجام می شود) که برای برنامه های جلویی یا رو به کلاینت استفاده می شود، جاوا اسکریپت در واقع یک زبان برنامه نویسی محبوب است. در واقع در تمام مرورگرهای وب بومی است و معمولاً برای ایجاد برنامه های کاربردی وب تعاملی پیچیده استفاده می شود. جاوا اسکریپت همراه با HTML و CSS یکی از سه فناوری اصلی شبکه جهانی وب است.

علاوه بر این، این روزها از موتورهای جاوا اسکریپت برنامه نویسی کودکان برای اجرای نرم افزارهایی مانند وب سرورها، پایگاه های داده، ویجت های دسکتاپ و برنامه های غیر وب مانند واژه پردازها و نرم افزارهای PDFنیز استفاده می شود. یادگیری ایرانیان سایبر این زبان معمولاً نتایج ملموس سریعی را به همراه دارد، به عبارت دیگر، دانش‌آموز در واقع چیزی را در صفحه وب و نحوه چیدمان آن می‌بیند.

5. دارت

دارت که توسط گوگل توسعه داده شده است یک زبان برنامه نویسی شی گرا و کلاس تعریف شده است. مانند Go، این یک زبان جمع آوری زباله با استفاده از نحو به سبک C است. دارت با پشتیبانی از رابط ها، میکسین ها، کلاس های انتزاعی و سیستم نوع صدا، برای ساخت برنامه های وب، سرور، دسکتاپ و موبایل استفاده می شود. در واقع، Flutter، چارچوب توسعه برنامه‌های موبایل منبع باز که توسط گوگل برای توسعه برنامه‌های اندروید و iOS ایجاد شده است، به زبان دارت نوشته شده است.

این زبان AOT (پیش از زمان) است که با کدهای سریع، قابل پیش بینی و بومی کامپایل شده است و از آنجا که دارای ویژگی هایی است که برای کاربران هر دو زبان استاتیک و پویا آشنا هستند، یادگیری آن بسیار آسان است. همچنین، با دارت، ساخت انیمیشن‌ها و انتقال‌های روان که با سرعت ۶۰فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) اجرا می‌شوند، آسان‌تر برنامه نویسی کودکان است.

6. سی شارپ

اگر کودک شما می خواهد ساخت بازی های سه بعدی را یاد بگیرد، سی شارپ بهترین گزینه است. سی شارپ با تلفظ "see sharp" در حدود سال 2000 توسط مایکروسافت توسعه یافت. این یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است که برای توسعه بیشتر برنامه های شخص ثالث برای ویندوز استفاده می شود. مطمئناً در مورد مشاغل برنامه نویسی نرم افزار، این یک زبان برنامه نویسی مورد تقاضا است و یک نقطه شروع عالی برای افرادی است که هرگز کدنویسی را یاد نگرفته اند.

با نحوی شبیه به زبان جاوا، اگر با زبان قبلی برنامه نویسی کودکان کار کرده باشید، سی شارپ آسان‌تر است. سی شارپ را می توان برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب، بازی های ویدئویی و سایر برنامه ها استفاده کرد. برای دانش آموزانی که علاقه مند به ساخت برنامه های کاربردی برای ویندوز هستند ایده آل است. برخی از مزایای آن عبارتند از پشتیبان گیری حافظه قوی، جمع آوری خودکار زباله و کتابخانه های کلاس غنی. 7. C++

C++ با تلفظ "see plus plus" برای ایجاد برنامه هایی که به صورت محلی روی ماشین هایی مانند رایانه شما اجرا می شوند استفاده می شود. علیرغم زمان و پیچیدگی مورد نیاز برای یادگیری ++C، این زبان به نوجوانان درک بسیار عمیقی برنامه نویسی کودکان از برنامه نویسی می دهد، از آن به عنوان پایه ای یاد می شود که چندین زبان برنامه نویسی دیگر بر روی آن ساخته شده اند. ++C می تواند برای ایجاد نرم افزار سیستمی، بازی و انواع برنامه های دیگر استفاده شود.

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما