محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


در این مرحله سعی کنید p بیشتر را پیدا برنامه نویسی کودکان کنیدروزکت هایی که می توانند از مهارت های خود استفاده کنند. اگر کسب‌وکاری دارید، از آن‌ها بخواهید یک وب‌سایت برای شما طراحی کنند، یا آزمایش وب خودکار را روی وب‌سایت فعلی‌تان انجام دهند. آنها را تشویق کنید که برای دوستان یا خواهر و برادر کوچکتر خود بازی بسازند. یا به سادگی نقش های خود را معکوس کنید و از آنها بخواهید تا تکنیک های کدنویسی پیشرفته را به شما آموزش دهند.هر نوع کمک بصری دارای مزایا و معایبی است که باید ارزیابی شوند تا اطمینان حاصل شود که برای ارائه کلی مفید است. قبل از گنجاندن وسایل کمک بصری در سخنرانی ها، گوینده باید درک کند که اگر به طور نادرست استفاده شود، بصری کمک کننده نیست، بلکه باعث حواس پرتی خواهد شد.

وقتی بچه ها راه تبدیل تخیل خود را به واقعیت رمزگذاری کشف می کنند، به یک تجربه سرگرم کننده و سرگرم کننده تبدیل می شود. آنها می توانند شخصیت ها و داستان های خود را در برنامه هایی مانند  Scratch، Python، Web Development و سایر برنامه ها توسعه دهند. Scratch یکی از بهترین دوره ها برای توسعه علاقه کودکان به دنیای برنامه نویسی است. از برنامه نویسی کودکان طریق بازی‌های مختلف، بچه‌ها می‌توانند به راحتی اصول و بخش‌های ضروری دنیای کدنویسی را بیاموزند. برای مادری که ببیند فرزندش در سنین جوانی در حال خلق داستان ها، شخصیت ها، طراحی و طراحی برنامه ها است، لحظه ای تکان دهنده است.

یادگیری برنامه نویسی ذهن شما را گسترش می دهد، به شما کمک می کند بهتر فکر کنید، روشی برای تفکر ایجاد می کند

اجازه دادن به فرزندتان برای شروع یادگیری برنامه‌نویسی در مراحل اولیه زندگی‌اش ممکن است بهترین تصمیم شما برای حرفه موفق او باشد. زیرا بچه ها سریعتر از هر بزرگسالی یاد می گیرند. پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید دوره‌های کدنویسی آنلاین مفید و مملو از سرگرمی را برای فرزندتان پیدا کنید.

کدنویسی عشق است و کدنویسی زندگی است

در اینجا 5 پلتفرم برتر بازی کدنویسی برنامه نویسی کودکان آنلاین وجود دارد که کودک شما می تواند از آنها برای شروع یادگیری اصول علوم کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده کند.

Code.org

Code.org پرکاربردترین پلتفرم بازی کدنویسی آنلاین در بین بچه ها، زبان آموزان و معلمان است. آنها اطلاعات مفیدی را از طریق بازی ها، فیلم ها و برنامه ها ارائه می دهند. اگر به دنبال یک پلتفرم ایده آل هستید که توجه فرزندتان را در برنامه نویسی و IT جلب کند، هرگز نباید این وب سایت را از دست بدهید. شما می توانید منابع مفید، برنامه ها و ویدیوهای الهام بخش زیادی را در این وب سایت برای فرزند خود به دست آورید.

کد آکادمی

یک پلتفرم بازی‌های کدنویسی آنلاین کاربر پسند برای یک بچه که الهام بخش آن‌ها برای یادگیری کدنویسی اولیه از طریق بازی‌های ساده، منطقی و سرگرم‌کننده است. آنها ایده های اساسی در مورد همه برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهند تا کودک بتواند به راحتی علاقه خود را به یک برنامه خاص جلب کند و در آن زمینه شغلی ایجاد برنامه نویسی کودکان کند.

CodeAvengers

Code Avengers یکی از بهترین پلتفرم‌های کدنویسی آنلاین است که شامل ریاضیات، عملیات منطقی و روش‌های فکری برای ایجاد برنامه‌های جدید است. می توانید با 7 روز آزمایشی در هر یک از دوره هایی مانند اسکرچ، پایتون و غیره راه اندازی کنید.

CodeMonster

به فرزندتان اجازه دهید با هیولای مورد علاقه خود که جاوا اسکریپت را از طریق جلسات کوتاه سرگرم کننده، ساده و تعاملی به کودکان شما آموزش می دهد، بازی های کدنویسی آنلاین انجام دهد.  برنامه نویسی کودکان این کار کودک شما را همیشه خسته نمی کند، بلکه او را مجبور می کند تا به ایده ها و طرح های جدید رویای خود روی رایانه فکر کند.

بلوکی

Blockly برنامه نویسی را از طریق پازل و بازی های بلوکی آموزش می دهد. بچه ها می توانند داستان های خود را با کلیک کردن و کشیدن بلوک های مختلف ایجاد کنند و مشکلات را حل کنند. پس از ایجاد یک داستان، به فرزند شما اجازه داده می شود تا برنامه نویسی کودکان نتیجه ایجاد خود را در حالت اکشن بررسی کند.ما سوالات زیادی از والدین در مورد بهترین روش های تمرین کدنویسی در خانه دریافت

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما