محل لوگو

برنامه نویسی کودکان


Coding رویکردی متفاوت و لمسی تر دارد. آنها برنامه نویسی کودکان با لگو همکاری کرده اند تا سیستمی را ارائه دهند که از طریق بلوک هایی کار می کند که می توانند در بازی ها ساخته شوند. این یک راه عالی برای کودکان کوچکتر است تا اولین طعم کدنویسی خود را تجربه کنند، اگرچه پلتفرم بسیار محدودتر از موارد بالا است.

وب سایت: Osmo Codingکدنویسی برای کودکان پیشرفته تر

با هر پلتفرمی که شروع کنید، پس از یادگیری خاص، آنها از شما می خواهند که به یک سیستم پیچیده تر و سازگارتر فارغ التحصیل شوید. در این مرحله، نکته کلیدی این است که بچه ها را به سمت زبان های برنامه نویسی دنیای واقعی سوق دهید، و منابع زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

در اینجا برخی از محبوب ترین ابزارها آورده برنامه نویسی کودکان شده است:شماره 1) CodeAcademy.comآکادمی کد

Codeacademy یک پلت فرم رایگان است که دوره های کدنویسی را برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان ارائه می دهد. این وب سایت همچنین طرح های درسی را ارائه می دهد که می تواند به شما در ساختار یادگیری فرزندتان کمک کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این پلتفرم این است که کدگذاری درون مرورگر را با بررسی خودکار خطا پیاده‌سازی می‌کند، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود یک محیط آزمایشی برای کودکان خود ایجاد کنید تا با کدهای رایانه واقعی بازی کنند.

وب سایت: CodeAcademy.comشماره 2) آکادمی خانآکادمی خان

آکادمی خان منبع عالی دیگری برای کودکان پیشرفته تر است. این شرکت دروسی در زمینه علوم کامپیوتری بنیادی با تمرکز بر پرکاربردترین زبان‌ها: HTML، CSS و اصول کار با جاوا تولید می‌کند. اگرچه این برنامه نویسی کودکان پلتفرم هنوز در حال پیشرفت است، بنابراین بسیاری از درس‌ها در حال حاضر از طریق آموزش مبتنی بر متن ارائه می‌شوند.

وب سایت: آکادمی خانشماره 3) بیت باکس

BitsBox

Bitsbox شرکتی است که رویکردی کمی متفاوت در پیش گرفته است. این یک سرویس اشتراک پولی است که هر ماه یک پروژه کدنویسی تم متفاوت را برای شما ارسال می کند. این می تواند به درازمدت درگیر نگه داشتن بچه ها کمک کند و آنها را در برنامه ای نگه دارد که در آن بچه های شما هر ماه یک پروژه کدنویسی جدید برای تکمیل دارند.

وب سایت: Bitsboxشماره برنامه نویسی کودکان 4) CodeMoneky

CodeMoneky

CodeMonkey یک پلتفرم محدودتر است که از یک بازی اساسی برای آموزش بچه ها استفاده می کند. این پلت فرم در تقاطع بین سیستم‌های پیشرفته‌تر و «کودکانه‌تر» وجود دارد، اما می‌تواند راه خوبی برای فرزند شما برای انتقال از ویرایشگرهای گرافیکی به نوشتن کد واقعی باشد.

وب سایت: CodeMonkeyنتیجه

تا زمانی که بتوانید برنامه نویسی را برای فرزندانتان سرگرم کننده، مرتبط و جذاب کنید، آموزش برنامه نویسی کامپیوتری به آنها می تواند هم سرگرم کننده و هم تجربه ای مفید باشد.

ابزارهای بالا می توانند به برنامه نویسی کودکان شما در انجام این کار کمک کنند، اما باید برخی منابع دیگر را نیز بررسی کنید. بسیاری از بهترین رویدادهای آموزشی شامل جریان هایی در زمینه برنامه نویسی کامپیوتری هستند و حضور در آنها می تواند راه خوبی برای برقراری ارتباط با سایر والدینی باشد که علاقه مند به آموزش کدنویسی به فرزندان خود هستند.

همانطور که فرزندتان بزرگ می‌شود و مهارت‌های کدنویسی او بهبود می‌یابد، باید به فکر ارتقای این مهارت‌ها نیز باشید. اگر فرزند شما چند سالی را با پلتفرم‌هایی که در بالا ذکر کردیم کار کرده است، احتمالاً درک بسیار خوبی از نحوه کار برنامه نویسی کودکان با سیستم‌های واقعی خواهد داشت: سیستمی که حتی ممکن است از سیستم شما فراتر رود!

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 137

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما