خوانندگان برای تکمیل تمرینات پایتون 3 متن به برنامه نویسی کودکان اتصال به اینترنت و دسکتاپ نیاز دارند.کتاب های کدنویسی برای کودکان 8 تا 12 سالبرای بچههای بزرگتر، بهتر است روی کتابهای کاربردی بیشتری سرمایهگذاری کنید که آنها را از طریق جزئیات دقیق برنامهنویسی رایانه راهنمایی میکند. بهترین کتابهای کدنویسی برای این گروه سنی فعالیتهای گام به گام، منابع اینترنتی و طرحبندیهای فصلی را ارائه میدهند.
برنامهنویسی بازیها در اسکرچ: راهنمای گام به گام برای ساختن بازیهای رایانهای خودتاننوشته جان وودکاکنوع: کتاب کار گام به گاممحدوده سنی پیشنهادی: 8 تا 12دانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: اسکرچ، ساخت بازیوودکاک در متن خود این ضرب المثل را به اشتراک میگذارد که بچهها زمانی که باید دانش خود را به کار ببرند بهتر یاد میگیرند.
کتاب کار Woodcock برای بچه هایی برنامه نویسی کودکان نوشته شده است که تجربه برنامه نویسی ندارند. این خوانندگان را از طریق یک راهنمای گام به گام ساده از Scratch راهنمایی می کند، یک زبان برنامه نویسی که به طور خاص برای برنامه نویسان جوان طراحی شده است. این راهنما از رنگ های روشن و گرافیک استفاده می کند تا تمام قابلیت های اساسی زبان برنامه نویسی را به نمایش بگذارد.
وقتی فرزندتان کتاب را ببندد، میتواند بازیها، برنامهها و انیمیشنهای ساده را با Scratch بسازد.دخترانی که کدنویسی می کنند: اد بگیرید که کدنویسی کنید و جهان را تغییر دهیدنوشته رشما ساوجانی نوع: کتاب مصور فصلیمحدوده سنی پیشنهادی: 9 سال به بالادانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: تاریخچه کدگذاری، تفکر محاسباتی
اولین کدنویسان جهان زنان بودند. پیشگامانی مانند گریس هاپر و آدا لاولیس به شکل گیری چشم انداز برنامه نویسی به شکلی که امروز می شناسیم کمک کردند - و با این حال، طبق تحقیقات اخیر Stack Overflow، تنها 7.7 درصد از توسعه دهندگان در ایالات متحده زن هستند.
ساوجانی، بخشی از توانمندسازی برنامه نویسی کودکان دختران و بخشی از نحوه انجام، دختران جوان را تشویق میکند تا با توسعه مهارتهای محاسباتی خود، انحراف جنسیتی صنعت را متعادل کنند. این کتاب از آثار هنری پویا و داستانهای زندگی واقعی زنان موفق استفاده میکند تا نشان دهد زنان چقدر در دنیای محاسبات نقش اساسی داشتهاند.
این کتاب کار دارای هنر در هر صفحه است و دختران جوان را تشویق می کند تا برنامه ها، بازی ها و روبات های خود را بسازند.شروع با کدنویسی: با کد خلاق باشید!توسط Camille McCue، Ph.D نوع: کتاب کار کدنویسیمحدوده سنی پیشنهادی: 8 سال به بالادانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: کدنویسی، تفکر انتقادی، ایجاد پروژه
این خواندنی سرگرمکننده و آموزنده که توسط سازندگان مجموعه Dummies Jr. برای شما آورده شده است، بچهها را تشویق میکند که مستقیماً به سمت حل مسئله مبتنی بر کد بپرند. خوانندگان را از طریق مشکلات جذاب و مبتنی بر داستان که توسط کاربر در کلاسهای درس در سراسر جهان آزمایش شدهاند، راهنمایی میکند.
راهنمای برنامه نویسی کودکان بدون اصطلاحات مخصوص افراد مبتدی است که می خواهند فوراً پروژه های خود را شروع کنند. این کتاب با آموزش اصول برنامهنویسی پایه به بچهها شروع میشود، سپس جزئیات عملکردها، امتیازدهی، خلق شخصیت و انیمیشنها را بیان میکند.
قصه های محاسباتینویسنده: جرمی کوبیکا نوع: کتاب ماجراجوییمحدوده سنی پیشنهادی: 9 تا 12دانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: تفکر انتقادی، مبانی برنامه نویسی کامپیوترآیا فرزند شما عاشق دنیای غنی فانتزی و جادویی است؟ قصه های محاسباتی ممکن است منبع مورد نیاز آنها باشد.
کتاب کوبیکا که با اژدهاها و جادوگران میدرخشد، از اصول برنامهنویسی رایانهای برای حفظ دنیایی جادویی استفاده میکند. او مفاهیم سطح بالای علوم کامپیوتر را به تصویر می کشد، مانند اینکه چرا کامپیوترها به روشی که انجام می دهند کار می کنند و چگونه منطق آنها در حوزه دنیای پریان او اعمال می شود.
این کتاب شاهزاده خانم آن را دنبال می کند که از پادشاهی فرستاده می شود تا یک پیشگویی تاریک را کشف کند. پس از ترک خانهاش، ان در چالشهای کدنویسی با اجنههای شیطانی، نفرینها، سخنوران و برنامه نویسی کودکان دانشگاهیان خفهکننده مواجه میشود. تنها راه پیشروی او این است که با برنامههای رایانهای ساختهشده توسط خواننده، با مخالفانش روبرو شود.
تیهدف او این است که علاقه اولیه یک مبتدی به کدنویسی را جلب کند و پس برنامه نویسی کودکان از دستگیری، آنها را از طریق مفاهیم اساسی کدنویسی راهنمایی کند. بچهها میتوانند با بازگردانی با دشمنان مبارزه کنند و از طریق حل مسئله «در دنیای واقعی» بر اصول تفکر برنامهای تسلط پیدا کنند.