محل لوگو

آموزش برنامه نویسی برای کودکان


کلاس ها در 60 مکان در مسکو برگزار می شود.

دروس توسط معلمان در مدارس و دانشگاه ها در رشته های علوم کامپیوتر، ریاضی، برنامه نویسی و سیستم ها تدریس می شود. نرم افزار، مدل سازی مالی و توسعه دهندگان وب.

همچنین هر هفته آموزش برنامه نویسی رایگان با موضوع «الگوریتم».

 

توانایی برنامه نویسی هم یک مهارت و هم مهارت است، شبیه توانایی خلق آثار هنری و موسیقی شایسته. همان فرآیند خلاقانه ای است که نه تنها نقش دانش، بلکه تفکر غیراستاندارد و ذهنیت خاصی در آن دخیل است. اآموزش برنامه نویسی برای کودکانین عقیده وجود دارد که شما نمی توانید یاد بگیرید که یک برنامه نویس واقعی باشید: یا یک فرد تمایل به انجام این کار دارد و مهارت های خود را توسعه می دهد یا همه چیز بی فایده است.

 

شما ممکن است با این موافق باشید یا نباشید، زیرا در شهر ما استودیوها، کلوپ ها، مراکز خلاق بسیاری وجود دارد که کودکان می توانند اسرار آموزش برنامه نویسی برای کودکاننویسی را درک کنند، زبان های آن را مطالعه کنند، اصول الگوریتم سازی را تحت راهنمایی معلمان-مشاوران مجرب بیاموزند - و از طریق کار به موفقیت برسید

 

آموزش نشان می دهد که عقل سلیم برای بسیاری از کودکانی که موفق به ایجاد برنامه های کامپیوتری شده اند، سطح دانش بالا، توانایی عمل و تفکر خارج از چارچوب است. تقاضا برای متخصصان شاغل در حوزه IT هر سال در حال افزایش است و ایجاد پوست در سنین پایین بسیار مهم است، اگر قصد تحصیل در یک حرفه فنی و کار بر روی کامپیوتر را دارید، لازم است که موارد لازم را به دست آورید. تجربه. دامنه.

 

برای یادگیری ID عجله نکنید

همه می دانند که دوران ما با رشد سریع مشخص شده است. فناوری اطلاعات و آینده تنها موقعیت پیشرو خود را تقویت خواهد کرد. از این رو در دهه های آینده به متخصصان این حآموزش برنامه نویسی برای کودکانوزه به ویژه مورد نیاز خواهد بود. بسیاری از والدین با علم به اینکه فرزندشان مهارت های ریاضی دارد سعی می کنند او را به برنامه نویسی علاقه مند کنند. اما این کار باید بسیار "فنی" انجام شود: بیشتر افراد در دوره ابتدایی و پیش دبستانی حتی نمی توانند اصول اولیه زبان های برنامه نویسی "جدی" را بیاموزند. نکته اصلی این استآموزش برنامه نویسی برای کودکان که آنها در اصل باید به این رشته علاقه مند باشند و کارهای ساده ای را که به شیوه ای بازیگوش ارائه می شوند شروع کنند. آمادگی عمدی برای پذیرش در دانشگاه های تخصصی برای دانش آموزان سال آخر و کمتر در دبیرستان مناسب است.

 
 
 

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 600

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما