محل لوگو

آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان


تجربه خارجی ایالات متحده آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان جایگاه پیشرو در ایجاد تکنوپارک ها توسط ایالات آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان متحده اشغال شده است، جایی که آنها بیش از ده سال است. اولین مرکز نوآوری و فناوری آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در اواخر دهه 40 - اوایل دهه 50 ایجاد شد. مرکز استنفورد یک مکان تجاری بود. همچنین بر اساس دستاوردهای علمی دانشمندان دانشگاه بود. امروزه بیش از 160 پارک فناوری در ایالات متحده وجود دارد.

 

به لطف اقتصاد توسعه یافته، کشورهایی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مانند ایالات متحده و کانادا با موفقیت از این جهت حمایت می کنند و به آن اجازه می دهند به سطح بالاتری برسد.

تکنوپارک مدل اروپایی

آغاز پیدایش را می توان به دهه 70 قرن گذشته جستجو کرد. یکی از اولین کسان آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان ی که ظاهر شد پردیسی شبیه به ادینبورگ و کمبریج بود.

 

در اروپا تعداد قابل توجهی از این گونه سازه ها وجود دارد که از آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان بسیاری از آنها می توان به پارک فناوری کودکان یاد کرد.

تجربه روسیهاولین موج توسعه پارک های آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان فناوری روسیه در اوایل دهه 90 آغاز شد. در شهر معروف تومسک ایجاد شده است.

 

با افزایش علاقه به توسعه و توسعه ساختارهای تجاری نوآورانه، شرکت‌های مختلف از جمله شرکت‌های صنعتی، علمی و تولیدی و کسب‌وکارهای کوچک افزایش می‌یابند. اخیراً نیاز به ایجاد جهت گیری های مشابه برای کودکان و گنجاندن آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان آنها در چنین واحدهایی افزایش یافته است.

 

امروزه بسیاری از شهرها مفتخرند که می توانند فرزندانی با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی و علمی تولید کنند. چنین مکان هایی به ویژه در پایتخت محبوب هستند. بنابراین، اگر امروز به یک تکنوپارک کودکان نیاز است، تعداد کافی زیرمجموعه ساختاری آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان در مسکو ذکر شده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 605

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما