محل لوگو

آموزش پايتون براي كودكان


همچنین در این مورد ، علاوه بر برنامه کاربردی ، مطالب آموزشی در دسترس است ، که برای والدین و مربیان در حمایت از برنامه نویسان آموزش پايتون براي كودكان جوان مفید است.

 

اگر از طرف دیگر به دنبال چیزی "بازیگوش" تر هستید ، Cargo Bot به نجات ما می آید!

ربات باربری

یک بازی منطقی برای کودکان ، اما قادر است حتی بزرگسالان را به چالش بکشد ؛)یک بازوی روباتیک ، چند جعبه برای حرکت و .. voila ، یک آموزش پايتون براي كودكان کرسندو از معماها برای حل نیاز بود.

Cargo Bot ، یک برنامه iPad کاملاً رایگان ، یک ابزار واقعی نیست که برای آموزش برنامه نویسی طراحی شده است ، بلکه یک بازی بسیار مفید برای توسعه یک رویکرد منطقی در زمینه ای تحریک کننده و لذت بخش است.

 

این بازی در اینجا در دسترس است: و برای آموزش پايتون براي كودكان کسانی که می خواهند دست خود را در توسعه بازی های مشابه امتحان کنند ، می توانید این کار را مستقیماً از طریق iPad به لطف زبان Codea انجام دهید ، در این مورد برای کودکان با آشنایی خاصی ایرانیان سایبر با برنامه نویسی به طور کلی مناسب است.

  

AppInventor

AppInventor یک آموزش پايتون براي كودكان واقعیت مناسب برای کسانی است که قبلاً با برنامه نویسی آشنایی کمی دارند

در راه ، ما قبلاً با برنامه های زیادی برخورد کرده ایم. از این گذشته ، با توجه به گسترش تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی و کاهش مداوم هزینه آنها ، داشتن یک دستگاه برای کودکان و نوجوانان آسان است.

 

اگر برنامه هایی که تا به آموزش پايتون براي كودكان حال دیده شده اند عمدتا برای iOS بوده اند ، با AppInventor ما یک منبع فوق العاده برای دنیای Android داریم. در مورد چیست؟

ما در مورد یک نرم افزار رایگان صحبت می کنیم که در Google خانه متولد شده و سپس به MIT (موسسه فناوری Massachussets) منتقل شده است

، که به عنوان یک سرویس نیز از طریق مرورگر در دسترس است ، که به شما امکان می دهد در چند دقیقه یک برنامه کاملاً کاربردی ایجاد کنید ، که می تواند روی تلفن هوشمند اندرویدی آموزش پايتون مخصوص كودكان نصب شده است.

  انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 82

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما