محل لوگو

کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان


دانشکده م Instituteسسه هنر کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان شیکاگو (SAIC) یک برنامه تابستانی یادگیری آنلاین در هنر و طراحی دارد. این برنامه فرصتی را برای یادگیری از اساتیدی فراهم می کند که در دوره کارشناسی تحسین شده خود نیز تدریس می کنند. از نسخه های نمایشی مجازی ، زمان ملاقات از راه دور یک با یک با اعضای هیئت علمی و دانشجویان ، اکتشاف مستقل خود را عمیق تر کرده و یک نمونه کارها را توسعه می دهد.

 

شرکت در برنامه علاوه بر اینکه یک تجربه یادگیری سرگرم کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کننده است ، از مزایایی نیز برخوردار است. به عنوان مثال ، می توانید اعتبار دوره دانشگاه را بدست آورید و یک نمونه کار رقابتی برای پذیرش دانشگاه تهیه کنید.

 

م Instituteسسه Earthwatch - اکتشافات نوجوانانموسسه کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان Earthwatch که یک سازمان غیرانتفاعی است ، تقریباً 50 سال است که برای دانش آموزان دبیرستان اعزام های تحقیقاتی تابستانی را انجام می دهد. دانش آموزان ، محققان دارای یک قهرمان ساعت زمینی و 6 تا 12 نفر از همسالان خود به مدت 1-2 هفته برای کمک به جمع آوری اطلاعات ایرانیان سایبر در مورد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان همه چیز ، از لاک پشت های دریایی در معرض خطر گرفته تا تغییرات آب و هوای قطب شمال ، به دانشگاهیان پیوستند.

 

برنامه تابستانی مسیحیان را تجربه کنید، برنامه ای است که دانش آموزان را از سراسر کشور و کشورهای مختلف خارجی جذب می کند.

 

40-50 دانشجو به مدت یک هفته (یکشنبه تا شنبه) در کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان محوطه دانشگاه Front Royal ، VA حضور می یابند و در فعالیت های آکادمیک ، اجتماعی ، تفریحی و معنوی شرکت می کنند ، به رهبری دانشجویان فعلی به عنوان مشاور. آنها کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان با قدردانی جدیدی از ایمان و فرهنگ کاتولیک روبرو می شوند و در معرض قدرت تحول آمیز آموزش هنرهای لیبرال واقعاً کاتولیک قرار می گیرند.

 

تجربه مجازی: برنامه های دبیرستان هاروارد

 

اگر فکر می کنید کالج چگونه است ، هاروارد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برنامه های کالج آنلاین را فقط برای دانش آموزان دبیرستانی که کنجکاو هستند ارائه می دهد. برنامه های دبیرستان هاروارد به شما امکان می دهد دوره های واقعی را بگذرانید کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان و اعتبار دانشگاه را بدست آورید.

 

این برنامه برای دانش آموزان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان دبیرستانی که دارای معیارهای پذیرش و پذیرش هستند ، آزاد است. کمک مالی برای دانشجویان واجد شرایط در دسترس است.فرصت های مجازی: غوطه وری برنامه های آموزشیبرنامه های تابستانی Immerse Education دوره های حضوری و آنلاین را در موضوعات مختلف ارائه می دهند و در سراسر انگلستان برگزار می شوند. دانش آموزان 11-18 ساله کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان از سراسر جهان می توانند در محوطه دانشگاه کمبریج یا آکسفورد و مدارس شبانه روزی مختلف انگلیس در سراسر انگلیس یاد بگیرند.

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 35

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما