محل لوگو

کلاس رباتیک کودکان


 فن آوری های تعاملی اساسی برای Dow

از آنجا که کودکان کلاس رباتیک کودکان خردسال در مهد کودک دخیل هستند ، استفاده از فناوری پیشرفته به ویژه مهم است. فناوری های نوین بازی در مهد کودک ها شامل موارد زیر است:

"کار به عنوان یک زن و شوهر." این فرم به کودکان امکان می دهد مهارت های ارتباطی را توسعه دهند ، در انجام کارها با هم کار کنند.

"هوروود". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم با استفاده از این مبحث به کودکان می آموزد که کار را به نوبت انجام دهند. چنین فناوری هایی باید با دقت به پاسخ ها گوش فرا دهند تا مزاحم دوست کلاس رباتیک کودکان شما نشوند.

"زنجیره" تصمیم ثابت برای هر یک از شرکت کنندگان را ارائه می دهد. برای رسیدن به یک هدف واحد ، بچه ها باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و گزینه های مختلفی را برای حل وظایف ارائه دهند.

"چرخ فلک" برای کارهای جفتی استفاده می شود. این به توسعه مهارت های همکاری ، پشتیبانی متقابل کمک می کند.

"درخت دانش". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم ورق های درختان را بر روی تصاویر ، وظایف و نمودارها آویزان می کند. کودکان به گروه ها تقسیم می شوند و وظایف کلاس رباتیک کودکان را انجام می دهند. پس از آن ، یک کودک نتایج کار گروهی را نشان می دهد و آنها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی می کند.

"دایره بزرگ". هدف فناوری یادگیری بازی در مهد ایرانیان سایبر کودک کمک به هر کودک در صحبت کردن ، رشد مهارت های ارتباطی و نتیجه گیری است.

تأثیر رایانه در سیستم یادگیری تعاملی

فناوری های نوآورانه بازی با استفاده از تجهیزات رایانه ای در مهد کودک سازماندهی می شوند. ابزارهای فنی به تسریع در انتقال تجربه اجتماعی کودک ، بهبود کیفیت آموزش ، رشد انگیزه کودکان برای فعالیت شناختی کمک می کند.

کلاسهای فقط با رایانه نباید بیشتر از 3 بار در هفته انجام شود. مدت زمان آنها نباید بیشتر از یک بار در روز باشد. در غیر این صورت ، می توانید نتیجه عکس داشته کلاس رباتیک کودکان باشید ، که تأثیر منفی بر سلامت کودکان دارد.

آیا در Dow ​​جایگزینی برای رایانه ها وجود دارد؟

در چند وقت اخیر ، رایانه ها کمتر از فناوری مدرن بازی در مهد کودک هستند. پانل های تعاملی به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از آنها در روند یادگیری بسیار آسان است. پانل ها بدون پروژکتور کار می کنند. آنها مبتنی بر مانیتورهای بزرگ LCD هستند. در نتیجه ، تجهیزات با کیفیت تضمین می شوند. پخش تصویر بسیار خوب است. پانل های تعاملی به روش متفاوتی برای بستن تولید می شوند. مانیتور می تواند به دیوار متصل شود و برای این منظور می توان آن را به راحتی از یک گروه به گروه دیگر منتقل کرد.

پانل تعاملی مجهز به رایانه داخلی است که به کودکان در نمایش مواد تصویری ، تهیه یادداشت های دیجیتال کمک می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه را با انگشت لمس کنید. فن آوری های بازی نوآورانه در کودکستان با یک صفحه تعاملی آموزش رباتیک کودکان سرگرم کننده تر و ارزان تر هستند. مخصوصاً برای این بازیهای تعاملی وجود دارد کلاس رباتیک کودکان که کل قلک در آن زندگی واقعی است

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 195

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما