محل لوگو

کلاس کامپیوتر کودکان


کلاسهای برنامه نویسی و دوره کامپیوتر برای کودکان با برنامه غوطه وری فناوری تحقیقات انجام شده توسط گالوپ نشان کلاس کامپیوتر کودکان می دهد که دانش آموزان آموزش علوم کامپیوتر را که شایسته کلاس کامپیوتر کودکان آنها است ، نمی بینند و این به آنها در آینده کمک خواهد کرد. علاوه بر این ، برنامه نویسی ، کدگذاری و فناوری مهمترین مهارت مورد نیاز برای نسل بعدی در نظر گرفته می شود.

 

اگر احساس می کنید که هجوم عظیمی از فناوری جدید وجود دارد و می خواهید فرزندتان برای مشاغل جدید آماده شود ، باید به آنها برنامه نویسی رایانه را بیاموزید. آنها می توانند در معرض کاوش ، تعالی و رشد در زمینه علوم کامپیوتر قرار بگیرند.

 

دوره برنامه نویسی رایانه ما چگونه می تواند به کودکان کمک کند؟

TOPS Technologies ’Child Programming کلاس کامپیوتر کودکان Course برای کمک به کودکان در یادگیری کدگذاری و حل مشکلات مختلف با استفاده از Block Programming طراحی شده است و به تدریج وارد یادگیری زبانهای مختلف رایانه می شود. هر جلسه به بچه ها نیاز دارد تا مسئله را تجزیه و تحلیل کنند ، راه حلی پیدا کنند و راهی پیدا کنند تا به کامپیوتر بگویند تا مشکل را حل کند. به جای جمع کردن کد ، آنها این فرصت را خواهند داشت که در واقع مشکل را حل کنند و مهارت های منطقی و حل مسئله خود را ارتقا دهند. هنگامی که آنها منطق و الگوریتم های کدگذاری رایانه ای را توسعه می دهند ، ما سطح دشواری را افزایش می دهیم که سطح تمرکز در کودکان را افزایش می دهد و مهارت های بهتر حل مسئله را کسب می کنیم.

 

چرا TOPS بستر های نرم افزاری کلاس کامپیوتر برای کودکان برای یادگیری کدگذاری است؟

با کلاس های رایانه ای ما برای بچه ها ، آنها بستر مناسبی ایرانیان سایبر را برای کشف علایق خود و ایجاد آگاهی در مورد جدیدترین فن آوری ها مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا get پیدا می کنند. در TOPS ، ما معلمان برجسته و منابعی برای کمک به کودکان در یادگیری کدگذاری از ابتدا داریم. کلاس های رایانه ای و کدگذاری رایانه برای کودکان به گونه ای طراحی شده است که ذهن جوانان را درگیر خود کرده و به آنها کمک می کند تا خلاقیت خود را از طریق فعالیت های عملی در یک محیط امن ، سرگرم کننده و تعاملی گسترش دهند. آموزش برنامه نویسی رایانه ای ما برای کلاس کامپیوتر کودکان کودکان می تواند به آنها در ایجاد بازی های جذاب ، انیمیشن های سه بعدی و برنامه های تلفن همراه کمک کند.

 

کلاس های کدگذاری رایانه کلاس کامپیوتر کودکان ما به کودکان کمک می کند تا:

 

به جای استفاده از فناوری ، فناوری ایجاد کنیدمهارت های حل مسئله را بهبود ببخشید منطق را بهبود ببخشید غلظت را بهبود ببخشید

ریاضیات را در سناریوهای زندگی واقعی اعمال کنید برنامه ریزی آموزش کامپیوتر برای کودکان وظایف و انجام آنها را به طور موثر خلاقیت را بهبود ببخشید

مهارتهای سازمان را بهبود ببخشید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 88

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما