محل لوگو

آموزش کامپیوتر برای کودکان


کلاسها و برنامه های کدگذاری رایگان برای آموزش کامپیوتر برای کودکان به عنوان والدی که در دهه 80 فارغ التحصیل شدم ، متوجه شدم که لیست کلاس ها به زبان خارجی شبیه است.

یادگیری اجرای Linux ، راه آسان با خراش ، آموزش ساخت با Unity ، کاوش با آردوینو. برای من ، همه آنها جذاب به نظر می رسیدند ، اما آیا پسرم موافق است؟ پس از خواندن لیست ، او تصمیم گرفت که ابتدا با یادگیری Scratch شروع به کار کند زیرا تصمیم گرفت آموزش کامپیوتر برای کودکان که برای یک مبتدی خوب باشد. من سوال نکردم که او چگونه فهمید این کلاس برای مبتدیان است ، اما من هیجان زده شدم. اگر او قصد داشت شروع کند ، این ممکن است به این معنی باشد که ادامه خواهد داد.

 

من واقعاً می خواهم که بچه هایم آنچه را که در دنیای فناوری پیشرفته در اطرافشان می گذرد ، بپذیرند اما در واقعیت فقط برای ادامه کار به آنها رضایت می دهم. در حالی که ممکن است خانواده من میزبان استیو جابز بعدی نباشند ، حداقل من می خواهم که فرزندانم در معرض ابزاری قرار بگیرند که می تواند به پیشرفت آنها در دنیای تکنو که همیشه در حال تغییر است کمک کند. اما آموزش کامپیوتر برای کودکان مانند اکثر موارد ، هزینه یک عامل است و من ندیدم که این نوع کلاس ها در مدرسه راهنمایی پسرم ارائه شود. من همچنین ندیدم که در حال مرور اینترنت است تا بفهمد چگونه خودش یاد می گیرد.

 

سپس یکی از دوستان من را در مورد کلاس های کدنویسی که از طریق CoderDojo به صورت رایگان ارائه می شود روشن کرد. CoderDojo یک جنبش جهانی را برای ارائه کلاسهای محلی برنامه نویسی رایانه ای رایگان به کودکان 7 تا 17 سال ، به آنها آموزش کامپیوتر برای کودکان داده است تا فن آوری ، کدگذاری و توسعه وب سایت ها ، برنامه ها ، برنامه ها ، بازی ها را بیاموزند ایرانیان سایبر - همه اینها بدون هزینه. هدف تشویق خلاقیت هنگام تفریح ​​با سایر کودکان علاقه مند به فناوری در یک محیط آرام و اجتماعی است. کلاسها و برنامه های کدگذاری آموزش کامپیوتر برای کودکان  برای کودکان

 

به عنوان والدی که در دهه 80 فارغ التحصیل آموزش کامپیوتر برای کودکان شدم ، متوجه شدم که لیست کلاس ها به زبان خارجی شبیه است: یادگیری اجرای Linux ، راه آسان با خراش ، آموزش ساخت با Unity ، کاوش با آردوینو. برای من ، همه آنها جذاب به نظر می رسیدند ، اما آیا پسرم موافق است؟ پس از خواندن لیست ، او تصمیم گرفت که ابتدا با یادگیری Scratch شروع به کار کند زیرا تصمیم گرفت که برای یک مبتدی خوب  آموزش کامپیوتر برای کودکان باشد. من سوال نکردم که او چگونه فهمید این کلاس برای مبتدیان است ، اما من هیجان زده شدم. اگر او قصد داشت شروع کند ، این ممکن است به این معنی باشد که ادامه خواهد داد.

 

من واقعاً می خواهم که بچه هایم آنچه را که در دنیای فناوری آموزش کامپیوتر برای کودکان پیشرفته در اطرافشان می گذرد ، بپذیرند اما در واقعیت فقط برای ادامه کار به آنها رضایت می دهم. در حالی که ممکن است خانواده من میزبان استیو جابز بعدی نباشند ، حداقل من می خواهم که فرزندانم در معرض ابزاری قرار بگیرند که می تواند به پیشرفت آنها در دنیای تکنو که همیشه در حال تغییر است کمک کند. اما مانند اکثر موارد ، آموزش کامپیوتر برای کودکان هزینه یک عامل است و من ندیدم که این نوع کلاس ها در مدرسه راهنمایی پسرم ارائه شود. من همچنین ندیدم که در حال مرور اینترنت است تا بفهمد چگونه خودش یاد می گیرد.

  انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 68

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما