محل لوگو

آموزش آنلاین اسکرچ


. Scratch به عنوان مترادف آموزش آنلاین اسکرچ برای حذف استفاده می شود (به عنوان مثال ، "خراش دادن یک پرونده" همان گفتن "حذف یک پرونده" است).

4- خراش همچنین اصطلاحی است که برای توصیف آموزش آنلاین اسکرچ ، نیک یا علامت دیگری که در سطح یک جسم یافت می شود استفاده می شود

مردم از زبان Scratch برای ایجاد داستان ها آموزش آنلاین اسکرچ ، بازی ها و انیمیشن های تعاملی استفاده می کنند. شامل یک جامعه فعال برای به اشتراک گذاشتن پروژه ها است.

به ساده ترین اصطلاحات ، زبان Scratch یک زبان برنامه نویسی رایگان است که در آن شما بلوک ها را (به اصطلاح حباب) نیز به یک آموزش آنلاین اسکرچ ترتیب تعیین شده منتقل می کنید ، سپس برخی از بلوک ها را برای ایجاد ایرانیان سایبر داستان ها ، بازی ها و انیمیشن های تعاملی پیکربندی می کنید.

یادگیری زبان مبتنی بر رویداد برای هر کسی فارغ از سن ، نسبتاً آسان است. آموزش آنلاین اسکرچ ، از طریق یک تخته خالی یا با اصلاح کد موجود ، به پاداش های تیز و بازی شما می پردازد. این زبان همچنین به زبان های جدید اقتباس شده و از زبان های دیگر الهام گرفته شده است.

Scratch از سال 2007 آغاز شد ، پروژه ای از گروه کودکستانهای مادام العمر در آزمایشگاه رسانه ای MIT است. از زمان شروع پروژه ، 3.6 میلیون نفر در وب سایت خود ثبت نام کرده اند و بیش از 6 میلیون پروژه Scratch با سایر اعضای جامعه به آموزش آنلاین اسکرچ اشتراک گذاشته شده است. Scratch همچنین شامل جامعه ای بسیار فعال از معلمان و همچنین پشتیبانی از والدینی است که به کودکان در یادگیری زبان کمک می کنند.

 

چه چیزی خراش را خاص می کند؟

در حالی که استفاده از زبان Scratch نسبتاً آسان ، سرگرم کننده و آموزش آنلاین اسکرچ اعتیاد آور است ، این زبان به دو دلیل اصلی خاص است ، جامعه و چگونگی اینکه Scratch بچه ها را به یادگیری ترغیب می کند ، سپس برای تطبیق کاری که انجام داده اند ریسک می کنند. در حالی که همه نمی خواهند یک برنامه نویس باشند ، همه از پروژه هایی که حل خلاقانه مسئله را آموزش می دهند آموزش آنلاین اسکرچ سود می برند. توانایی تخیل ، خلق ، بازی و بازتاب بدون توجه به سن شما مهارتهای حیاتی است.

  انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 86

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما