محل لوگو

برنامه نویسی صفر تا صد


بنابراین شما می خواهید یاد بگیرید چگونه برنامه نویسی صفر تا صد کنید؟ رفتن از صفر به قهرمان برنامه نویس در یک راهنما ، برای عدالت عظیم.

مقدمه بنابراین می خواهید نحوه کدگذاری را یاد بگیرید؟ انگیزه شما ، برنامه نویسی رایانه و دانش عمومی رایانه برای داشتن مهارت کافی است. دانش برنامه نویسی می تواند برای مشاغل یا فرصت های ابتدایی به طور بالقوه ارزش بالایی داشته باشد و با صرف زمان زیاد ، می توانید بفهمید برنامه نویسی صفر تا صد آیا برنامه نویسی چیزی است که از آن لذت می برید و از آن مهارت دارید.

مسیرهای مختلفی برای بدست آوردن شغل برنامه نویسی ، یادگیری برنامه نویسی یا هر هدفی که ممکن است داشته باشید وجود دارد. هیچ "یک راه واقعی" وجود ندارد و توصیه های متناقضی در مورد اینکه "بهترین" راه برای یادگیری چیست ، وجود خواهد داشت. صادقانه بگویم بهترین چیز این است که شخص به شخص دیگر و بر اساس علایق و اهداف شما تغییر کند. من بر اساس تجربه شخصی برنامه نویسی صفر تا صد خود راهنمایی را در اینجا طراحی کرده ام و بر اساس بازخورد سایر برنامه نویسان آن را اصلاح کرده ام. این راهنما برای توسعه وب و Ruby on Rails سنگین است زیرا این مواردی است که من بیشترین تجربه را داشته ام ، به نظر می رسد مکان های خوبی برای شروع هستند و کاملاً قابل استفاده به نظر می رسند. این بدان معنا نیست که یادگیری زبانهای دیگر ایده خوبی نیست. این راهنما با ذهن طراحی شده است تا در اسرع وقت علایق خود را پیدا کند. اما هنوز هم ممکن است دقیقاً برای شما مناسب نباشد. برنامه نویسی صفر تا صد مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. بهترین کار این است که فقط در جایی شروع کنید. ببینید آیا این راهنما برای شما مناسب است یا خیر ، اگر این کار را انجام نمی دهید ، تغییر دهید. خبرم کن.

 

علاوه بر این ، ممکن است متوجه شوید که برنامه نویسی صفر تا صد برای ایرانیان سایبر مهارت ها و علایق شما مناسب نیست و باید در این زمینه مشکلی نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که مهارت واقعی برنامه نویسی فقط از راه طولانی حاصل می شود. هیچ "واقعی یادگیری زبان X در دو ساعت" وجود ندارد - حتی 100 ساعت یادگیری فقط به شما دانش مبتدیان از یک زبان خاص را می دهد. وضعیت "قهرمان برنامه نویس" تنها برنامه نویسی صفر تا صد پس از سالها کار به دست خواهد آمد. بنابراین اگر می خواهید به جایی بروید مهم است که واقعاً آن را دوست داشته باشید و به آن پایبند باشید. به نظر می رسد که برنامه ریزی در صورت داشتن چند ساعت متوالی ، بدون وقفه و متوالی برای انجام آن ، بهترین نتیجه را خواهد داشت - اگر فقط 30 دقیقه در اینجا باشد ، 30 دقیقه در آنجا بسیار دشوارتر به نظر می رسد.

همچنین ، اگر این راهنما را امتحان می کنید برنامه نویسی صفر تا صد ، به من اطلاع دهید (پیتر هرفورد در فیس بوک یا peter@peterhurford.com از طریق ایمیل) ، بنابراین می توانم در مورد نحوه کار شما بازخورد بگیرم. در صورت تمایل می توانید با نظرات در مورد چگونگی بهبود راهنما برنامه نویسی صفر تا صد با من تماس بگیرید - من هنوز در برنامه نویسی نسبتاً تازه کار هستم و هنوز همه این مراحل را شخصاً اجرا نکرده ام!

 

راهنما ، Pt. من - صفر تا مبتدی مرحله اول - Codecademy

اگر به هیچ وجه برنامه نویسی نمی دانید ، بهتر است در Codecademy به آن احساس کنید. یا برنامه نویسی صفر تا صد درس پایتون یا درس یاقوت را انتخاب کنید. حدود 5-10 ساعت را به یکی از آنها اختصاص دهید (نیازی به اتمام آن نیست).

  انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 210

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما