محل لوگو

کسب درآمد برای نوجوانان


برای خودتان کار کنید، گرچه کسب مزد ثابت با کار برای شخص دیگری سودمند است کسب درآمد برای کودکان و نوجوانان ، اما می تواند پردرآمدتر باشد - و سرگرم کننده! - برای خودتان کار کنید به علاوه ، شما تجربه کارآفرینی خوبی را در زمینه راه اندازی کسب و کار خود به دست خواهید آورد ، هرچند ساده باشد.

می توانید ساعات کاری خود را تعیین کرده و تمام سود خود را حفظ کنید ، اما در همان لحظه باید با درخواست از دوستان و خانواده ، برقراری ارتباط با دیگران و تبلیغات به خارج از خانه بروید و به دنبال کار باشید.

فراموش نکنید که وقتی والدینتان راههای کسب درآمد برای خود را در می آورید ، سهم خود را دریافت کنید - آنها ممکن است ایده های خوبی داشته باشند که برای شما مناسب باشد.

در اینجا چندین روش مختلف وجود دارد که نوجوانان می توانند با کار برای خود درآمد کسب کنند:

15. کار حیاط را انجام دهید
تقریباً همه به فصل کار احتیاج دارند. در بهار می توانید بذر بکارید و مدفوع سگ را جمع کنید. در تابستان می توانید چمن زنی کنید و علف های هرز بکشید. در پاییز می توانید برگ ها را چنگک بزنید و نرده ها را رنگ کنید. و در زمستان می توانید برف را بیل بزنید و یخچال ها را پاک کنید.

برای طبل زدن در کار ، از والدین یا همسایگان خود س askال کنید و برنامه هایی مانند NextDoor را بررسی کنید تا ببینید آیا کسی به دنبال کمک در حیاط خود است.

بسیاری از بزرگسالان مشغول کار هستند و وقت لازم برای مراقبت از حیاط خود را ندارند ، بنابراین شانس زیادی وجود دارد که بتوانید قیمت های خود را با توجه به هزینه های شرکت محوطه سازی تنظیم کنید و همچنان درآمد زیادی کسب کنید.

راه اندازی مشاغل مربوط به مراقبت از چمن / حیاط کاری خود فرصتی عالی برای نوجوانان جوان است که ممکن است هنوز نتوانند شغل نیمه وقت خود را انجام دهند.

همچنین انعطاف پذیری زیادی را در اختیار شما قرار می دهد زیرا می توانید مشتری ها را مطابق با برنامه منحصر به فرد آنها و آنها جولان دهید. یک برنامه زمانی تنظیم کنید تا در اوج امور باقی بمانید و تعداد زیادی مشتری تکراری و ارجاعی دریافت خواهید کرد.

16. استاد راهنما
اگر در یک درس در مدرسه عالی هستید - به ویژه ریاضی ، علوم ، انگلیسی یا زبان خارجی - تدریس خصوصی در دانش آموزان جوان را در نظر بگیرید. بعضی از والدین به دنبال کمک بیشتر برای فرزندان خود هستند ، و در اینجاست که شما می توانید با مشق شب و کمک به یادگیری ، راهنمایی های بیشتری را ارائه دهید.

تدریس خصوصی برای نوجوانانی که به فکر معلمی هستند نیز تجربه ارزشمندی است. این یک مهارت عالی است که می تواند به عنوان دانشجوی دانشگاه و فراتر از آن ادامه یابد. می توانید ساعات خود را تنظیم کنید و نرخ مناسب ساعتی را تحویل بگیرید.

با تهیه بروشور ایرانیان سایبر برای مدارس محلی و گفتگو با دوستان ، خانواده یا همسایگان ، این خبر را گسترش دهید.

 حیوانات را دوست دارید؟ نشستن حیوان خانگی و یا راه رفتن سگ را راهی برای کسب درآمد در نوجوانی در نظر بگیرید. فقط مطمئن باشید که با حیوانات خانگی راحت هستید! در حین تفریح ​​با حیوانات ، مقداری ورزش خواهید کرد.

بسیاری از بزرگسالان در حالی که در محل کار یا تعطیلات خود نیستند به دنبال کمک با حیوانات خانگی خود هستند. شاید بتوانید در خانه آنها متوقف شوید تا سگ را بیرون بیاورید یا او را به پیاده روی ببرید ، یا می توانید حیوان خانگی در خانه خود بنشینید (فقط ابتدا از والدین خود س askال کنید!).

برای نشستن حیوانات خانگی گربه ها و ماهی ها بسیار آسان هستند ، زیرا معمولاً فقط به آنها غذا می دهید و ممکن است یک جعبه بستر یا کاسه ماهی را گاه به گاه تمیز کنید. از طرف دیگر ، سگها معمولاً نیاز به توجه بیشتری دارند زیرا حداقل باید یک بار در روز پیاده روی شوند.

اگر به اندازه کافی هماهنگ باشید و سگ ها با هم کنار بیایند ، می توانید همزمان چندین سگ را راهپیمایی کنید تا کار را ساده کنید.

نوجوانان جوان می توانند از همسایگان خود بپرسند که آیا به کمک حیوان خانگی خود احتیاج دارند یا اگر می خواهید برای تجارت خود کمی دورتر بروید ، می توانید از یک پارک سگ بازدید کنید و آگهی های تبلیغاتی را رد کنید.

18- تبدیل به یک کودک کودک یا یار و یا والدین شوید
یکی از اولین راه های کسب درآمد در نوجوانی ، نگهداری از کودکان است. این در درجه اول روشی است که من در هنگام جوانی قبل از شغل پاره وقت ثابت به دست آوردم. من بچه ها و نوزادان را دوست دارم ، بنابراین کاملا مناسب بود!

والدین همیشه به دنبال توصیه های خوب برای نگهداری از کودکان هستند ، بنابراین با تماشای بچه های افرادی که قبلاً آنها را می شناسید شروع کنید و آنها را تشویق کنید تا در مورد خدمات شما به دیگران بگویند. دهان به دهان بهترین راه برای به دست آوردن مشاغل نگهداری از کودکان است!

اگر می خواهید در هر ساعت درآمد بیشتری کسب کنید ، کلاس هایی را برای صدور گواهینامه اضافی - به ویژه CPR شرکت کنید. والدین دوست دارند بدانند که فرزندانشان در دستان ایمن و توانمندی هستند. فقط آماده باشید تا از زندگی اجتماعی خود به عنوان یک پرستار کودک صرف نظر کنید ، زیرا والدین معمولاً برای شب ها و آخر هفته به پرستار کودک نیاز دارند.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید که یاور والدین شوید (به طور معمول "یاور مادر" نامیده می شود ... اما سلام ، پدرها نیز ممکن است به کمک احتیاج داشته باشند).

این کسی است که به طور معمول والدین را در حالی که در خانه هستند کسب درآمد نوجوانان در منزل کمک می کند و مانند یک دست اضافی عمل می کند. این شغل ممکن است شامل مراقبت از کودکان باشد ، اما همچنین از شما خواسته می شود که غذا درست کنید ، لباسشویی ترتیب دهید یا ظرف ها را بشویید.

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 88

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما